Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Skjutdörr problem centrallås Voyager 2001

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
micke39
Minivan
Inlägg: 16
Blev medlem: tor 14 mar 2013, 21:43

Skjutdörr problem centrallås Voyager 2001

hej jag har en Chrysler Voyager 01 som ej vänstra sjut dörren låser sig så man lär trycka till den så den blir låst o iblad då jag ska öpna den så öpnar den lite så man får dra den sen då jag trycker på knappen så går den men ej låser vad är det för fel hanra sidan går utan problem
Senast redigerad av Avenger den mån 28 jul 2014, 03:23, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Flyttad till Voyagerkategorin samt justerade rubriken och la till årsmodell och beskrivning.
Annons
Användarens profilbild
zoppatorsk
Minivan
Inlägg: 24
Blev medlem: tor 16 feb 2012, 15:54

Skjutdörr problem centrallås Voyager 2001

Med största sannolikt sliten låsmotor.

Har samma fel på två av dörrarna i min -99'a

Hade samma fel på min -97'a och den blev att funka prima efter jag bytt låsmotorn.

Om det nu är själva centrallåset du menar och inte själva dörrmekanismen.

Svårt att veta då texten är ganska obegriplig för mig.
Användarens profilbild
Jim
Van
Inlägg: 89
Blev medlem: ons 28 mar 2012, 21:58
Ort: Eskilstuna

Re: Skjutdörr problem centrallås Voyager 2001

Fick samma problem med min -06. Skummade Ebay och hittade en ny för dryga 200:-
Problemet löst..
Skriv svar