Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Chrysler voyager 2007 - Bytt ABS pump går ej lufta bromsarna

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
!wikstromj13
Station Wagon
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 09 okt 2017, 18:06

Chrysler voyager 2007 - Bytt ABS pump går ej lufta bromsarna

Hjäp Någon kunnig har bytt abs pump på våran Chrysler voyager 3,3 aut -07
Nu problemet går bara lufta höger bak hjul dom andra nipplarna kommer det inte en droppe ur öppnar jag dom och bromsar så känns bromspedalen helt normalt hur skum som helst är det någon speciell procedur på Chrysler
Senast redigerad av Avenger den ons 11 okt 2017, 14:40, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: La till en mer beskrivande rubrik samt flyttade tråden till Voyager-kategorin / mvh
Annons
Användarens profilbild
chrysler mek
Minivan
Inlägg: 13
Blev medlem: sön 15 apr 2012, 12:33

Re: Chrysler voyager 2007 - Bytt ABS pump går ej lufta bromsarna

Hej, varför har pumpen bytts?
Jag gissar på att dina luft nipplar är fulla av skräp / rost. Får du någon broms verkan ute vid hjulen?
Jag skulle skruva ur nippeln helt och se om det då kommer någon broms vätska då..
Skriv svar