Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Byta stereo hjälp!

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Davvekulneff
Minivan
Inlägg: 10
Blev medlem: fre 03 nov 2017, 08:12

Byta stereo hjälp!

Hämtade hem första Voyyen idag. Dock är det en LX från 2009, så stereon är väldigt basic. Jag skulle gärna vilja byta den till en annan och där önskar jag följande:

Bluetooth
GPS
Touch
FM

Någon som har något tips?
Och är helt värdelös på bilar, så bytet får gärna vara superenkelt att genomföra : :D
Inga lödningar oc extra delar och ramar etc så är jag nöjd :D
Annons
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Re: Byta stereo hjälp!

Enklast är att köpa två nya enheter - en bra GPS och en ny stereo. Någon 1,5 höjds stereo blir kanske svårare att hitta?
Problemet är ofta att halva stereon sitter kvar i bilen om man byter ut det som syns av stereon. Slutsteg m m.

De finesser du frågar efter kom på senare årsmodeller, finns på min 2012 ex. vis. Hade en 05 tidigare och det var verkligen en kanonbra stereo
Att det inte skulle finnas FM-band på din stereo är svårt att tro, har du kollat rätt.

Avenger vet mer.
Skriv svar