Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Extra nyckel Firebird -94

GM's sportiga märke Pontiac
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Extra nyckel

Hej!

Ja det verkar som en liten rolig idé, att sälja nycklar, försöker just nu lägga upp en enkel butik med lite olika nycklar, tänkte integrera butiken i en forumsida.

Testade ett litet script igår med butik men det blev inte bra så jag ska testa ett annat idag.

Det är även tänkt att jag skulle integrera någon sorts sökfuntion till landets olika låssmedar så att när man väl köpt en blank nyckel så kan man söka upp sin närmsta låssmed.

Blir alla möjliga sorters nycklar och jag kommer att inkludera instruktioner om programmering till de som behövs från olika servicemanualer :)

Har du ingen reserv alls nu, fungerar inte den förra nyckeln alls? :(

Mvh
Jonathan
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Annons
Användarens profilbild
wepe
Van
Inlägg: 70
Blev medlem: lör 22 jan 2011, 21:51

Re: Extra nyckel

Jo nu har jag extra nyckel :D De hade ingen nyckel med motstånd i, så det gjordes en kopia på min orginalnyckel med fel ämne i höstas :roll: Så jag åkte tillbaka med den idag, så slipades den nyckeln som du fixade.
Så nu är altt frid o fröjd ;) När det gäller det
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Extra nyckel

Hej igen!

Nu har jag fått upp en liten butik, det är inte mycket att se på eller några funktioner, bara något enkelt tillsvidare :)

Mvh
Jonathan
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
wepe
Van
Inlägg: 70
Blev medlem: lör 22 jan 2011, 21:51

Re: Extra nyckel

Ser bra ut tycker jag, blir bra med möjligheter att handla lite grejer. Är ev lite sugen på ett oljekyl lite senare. Kanske det hjälper till att även sänka vattentempen :roll: :roll: Får se framåt när det blir varmare, avskyr att ligga inne och skruva. Kan inte vintern ta slut snart :?
Är så himla tråkigt med det här snöandet, knappast
läge att skruva med något utomhus :roll:

wepe
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Extra nyckel

Hej!

Tackar, jag vet att det inte är mycket till butik och inget avancerat, men jag gillar att hålla den enkel eftersom detta är ett forum :) Finns anske planer på att bygga om precis allting i framtiden, hela hemsidan osv..

Nej det är inget roligt att skruva inomhus :( Jag önskar också att vintern någon gång tog slut, runt 10 plusgrader vore en dröm just nu :D

Mvh
Jonathan
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar