Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Grand Voyager 2007 - Styrning drar i ratten mm

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Tompa_H
Minivan
Inlägg: 33
Blev medlem: mån 23 mar 2015, 12:39

Re: Grand Voyager 2007 - Styrning drar i ratten mm

...och nu har jag hittat min grand voyager. Det blev en diesel 07 på 21500 på mätaren. Bilen hade bara haft tre ägare, varav en var Hedin bil i någon månad.
Bilen är i fint skick - inga knasiga lampor som lyser och den rattar som en bil skall. :) Bilen är dock inte nybesiktigad, men är ännu inte i sin besiktningstermin, men hittar inget påtagligt som den skulle kugga en besiktning på. Den går rakt, den bromsar rakt, inga missljud vid rattutslag, inga missljud i övrigt heller. Knappt någon rost på lack (en åtgärdad fläck på baklucka), trösklar utan rost, ser inget under som ser speciellt angripet ut heller.

Nu skall jag bara försöka förstå alla knappar/inställningar som finns (Executive paket).

Tack återigen för all hjälp i tråden!
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Grand Voyager 2007 - Styrning drar i ratten mm

Grattis till bilköpet, önskar dig många fina mil! :D
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car
Inlägg: 2952
Blev medlem: tis 01 maj 2012, 07:32
Ort: Tanumshede

Re: Grand Voyager 2007 - Styrning drar i ratten mm

Grattis
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriv svar