Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Chevrolet Colorado (Crewcab/Std) flakskydd 5"

Bilar eller reservdelar/tillbehör säljes
Användarens profilbild
Henke
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 22 apr 2014, 21:34

Chevrolet Colorado (Crewcab/Std) flakskydd 5"

Jag har importerat FEL MODELL av flakskydd till min egen Colorado, togs hem i vintras.. jag fick hem ett till Colorado med 5" flak men jag skulle ha det som är till 6" flak (det finns bara två flak, ett kort och ett långt, det korta är väl c:a 155 och det långa 185 cm). Säljes med fet förlust till bättre behövande!

För Chevrolet Colorado eller GMC Canyon med 5" flak. Passar inte extended cab eller andra med 6" flak. Alla årsmodeller 2004-2011. Passar alltså standard/enkel-hytt samt dubbelhytt (regular cab / twincab / doublecab). Är jag övertydlig nog nu :D

Rullbart flaklock av högre kvalitét som är "låsbart" eftersom det har en låsregel undertill som endast man kommer åt när flaklämmen är öppen. Flaklocket ska inte blandas ihop med billigare knäppe-presseningar eller liknande. Har ett flertal tvärgående aluminiumstag som gör att regnvatten rinner bort, har automatisk spänning av presenningen så att det inte hänger ned någonstans.

Lo Pro QT är den dyrare varianten av Truxedo-skydd, den blir väldigt snygg när den är monterad eftersom den är väldigt strömlinjeformad och passar fint in med karossen, andra skydd bygger flera centimeter över flaket och skyddar sämre mot regn/vind vid färd.

Passar även Isuzu Crew 2006-2008 (heter den Crew i Sverige också?) med 5-fots flak.

ALLTSÅ ALDRIG MONTERAT, HELT NYTT med installationsanvisning osv.

Säljer för 3500:- prutat och klart. Jag betalade själv strax över 6000:- när jag köpte detta, (550$ för själva produkten plus frakt, tull, moms och speditionsavgift).

Kostar över 8000:- hos dom som säljer den i Sverige.

HÄR KAN DU LÄSA MER OM PRODUKTEN:

http://www.truxedo.com/lopro/land.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Skickas eller hämtas i Falkenberg.

Obs ring eller SMS: Henke 070-311 15 65
Annons
Användarens profilbild
Henke
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 22 apr 2014, 21:34

Re: Chevrolet Colorado (Crewcab/Std) flakskydd 5"

Bild
Användarens profilbild
Henke
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 22 apr 2014, 21:34

Re: Chevrolet Colorado (Crewcab/Std) flakskydd 5"

SÅLT OBS OBS
Skriv svar