Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Takmonterad dvd

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
smurf3n
Minivan
Inlägg: 17
Blev medlem: tor 04 jan 2018, 12:15

Takmonterad dvd

Tjena!

I min grand voyager från 2002 sitter det en dvd i taket, den fungerar inte, inte heller belysningen som sitter på den fungerar.
Jag har hittat en kabelhärva under passagerarstolen med inkoppling för dvdspelare, där hitta jag även en säkringshållare för glassäkring som är tom, någon som kan ha en idé om vad det ska vara för säkring som ska sitta i den?
Jag gissar på att det är det som är orsaken att det inte fungerar?

Tack :)
Tack för hjälpen!

/Kent
Annons
Användarens profilbild
smurf3n
Minivan
Inlägg: 17
Blev medlem: tor 04 jan 2018, 12:15

Re: Takmonterad dvd

smurf3n skrev: fre 03 maj 2019, 22:25 Tjena!

I min grand voyager från 2002 sitter det en dvd i taket, den fungerar inte, inte heller belysningen som sitter på den fungerar.
Jag har hittat en kabelhärva under passagerarstolen med inkoppling för dvdspelare, där hitta jag även en säkringshållare för glassäkring som är tom, någon som kan ha en idé om vad det ska vara för säkring som ska sitta i den?
Jag gissar på att det är det som är orsaken att det inte fungerar?

Tack :)
Tillägg hitta modelbetäckning AM-068PN/PP-C
Löste förövrigt belysningen, hitta en strömbrytare på sidan av panelen på förarsidan, slog jag om det tändes innerbelysningen på dvdn.
Bilagor
Knapp.jpg
Tack för hjälpen!

/Kent
Skriv svar