Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Köpa en Chrysler Grand Voyager -05?

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
LuddeLudde
Station Wagon
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 18 nov 2019, 16:42

Köpa en Chrysler Grand Voyager -05?

Dum fråga kanske men ä det någon idé att köpa en Chrysler Grand Voyager 2005? Har gått runt 15.000 mil och helt ok i övrigt, pris ca 25 papp. Man läser om växellådor så man får "torskfrossa", jag menar vad är chansen tro? 1 på 100, 10 på 100 eller hälften, alla? Ska jag slå till eller hoppa av tro, hjälp :geek:
Tacksam för svar av er som kan bilar.
Annons
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Re: Köpa en Chrysler Grand Voyager -05?

Hade en sådan i flera år, bytte en ABS givare fram (204 kr).
Det var längre tillbaka det var vissa bekymmer med lådorna.
vojje05 (Medium).jpg
Användarens profilbild
LuddeLudde
Station Wagon
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 18 nov 2019, 16:42

Re: Köpa en Chrysler Grand Voyager -05?

Den var verkligen snygg :)
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck
Inlägg: 549
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 11:56

Re: Köpa en Chrysler Grand Voyager -05?

Stylad! Plastmärket över grillen är kromad i original men lackades mattsvart. :-)

Seriöst anser jag nog den här modellen är snyggast i hela Voyager serien.
Kunde ha varit lite mera motor i än 170 hk på 3,3 l i 12an som jag har nu, en RT är det 283 hk på 3,6 l.

En stor sorg är Fiats marknadsanalytiker som sedan kallade en Chrysler för Lancia, Det straffade sig tyvärr.
Skriv svar