Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Chevrolet trailblazer ltz 2002

GM's mest populära bilmärke
Användarens profilbild
Glenne
Station Wagon

Chevrolet trailblazer ltz 2002

Hej det är så här att jag har en Chevrolet trailblazer ltz 2002 med stora v6an som är i stort sett rostfri med en del mindre skavanker, lite drygt 27 har den gått och är avställd och ej i trafik sen 3 år pga en människa som bara ställt bort den pga småfel och okunskap och oförmåga att byta en glödlampa. (Ingen överdrift) Har haft den i ett år u gefär o planerna var att göra i ordning den o besikta o sen sälja , men råkade ut för en olycka vid årsskiftet och hamnade i rullstol bättre dagar funkar kryckor men en kronisk skada på ryggmärgen. Så jag blir tvungen att sälja obesiktad o avställd med kärvande elstol som funkar på allt utom fram o bak dör den är lite kärvande sen trasig insticks dragkroksdel och en mindre parkskada höger framskärm liten buckla o lite skrap men inte genom lack utan mer repig inget annat än plåtskada. Jag satt ut den för 25 000 och blev totalt nedringd och erbjuden byten av olika slag bla ett Byte mot en Audi A6 allroad 3.qtdi 2008? Bes o skattad o fullservad i audiböcker sen 2008. Nu blev jag riktigt ställd vad har jag missat och kan någon tala om vad som är så speciellt med min cheva och vad kan jag ta för den ? Trodde jag knappt skulle få 15 000 men det har jag förstått var i underkant,