Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Bagagelucka Voyager 04 - Lossa plastpanel på insidan.

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Bagagelucka Voyager 04 - Lossa plastpanel på insidan.

Har precis köpt en backkamera från Kina, min som satt på från förut har ju slutat funka pga murkna kablar.

Till min fråga, jag ska koppla på kameran på det som redan är draget men undrar om bakluckan.

Hur sitter plasten på den, skruvar eller plastclips? Är den jätte masig att få bort. För om det är plastclips ska jag fixa hem lite extra så det finns.

När pengar finns i överflöd blir det nog också en ny stereo som finns som passar plugnplay som har gps och som man kan koppla in fartkameran i.
Min monitor sitter i backspegeln och jag tycker inte den e så snygg.

Voyager -04 3.3l V6
Senast redigerad av Avenger den sön 25 nov 2012, 12:34, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Ej beskrivande rubrik.
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Bagagelucka Voyager 04

Plastpanelen sitter med clips nästan överallt, enbart handtaget som har två skruvar :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Re: Sv: Bagagelucka Voyager 04

Låter fint. Då ska jag köpa lite plastclips:-). Några kommer att gå sönder

Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Re: Sv: Bagagelucka Voyager 04

Kollade precis. Clipsen sitter fast i plasten så jag får ta det varligt istället:-(

Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04

Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Bagagelucka Voyager 04 - Lossa plastpanel på insidan.

Aa, dom sitter som skruvar typ? Dvs. håller fast ifrån utsidan? ..kommer knappt ihåg nu :oops:

Roligt med en ny kamera! :) .., har nuvarande slutat fungera? Du verkar ha en hel del teknik eftermonterat i bilen? :D
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Re: Sv: Bagagelucka Voyager 04 - Lossa plastpanel på insidan

Clipsen såg ut att sitta i plasten. Så man bara trycker den på plats så att säga.

Kablarna till den kameran har murknat och lossnade vid en tvätt med högtryck

Det som är eftermonterat är alla lampor plus extraljus och backkameran, tror att spegel skärmen var hyfsat exlusiv när ägaren satte dit den. Jo sen är det eftermarknadsljus på bakljusen så jo lite el finns allt. Tråkigt bara att det är ungefär en kabel till varje grej istället för att sätta ihop dom.

Är ju små tåtar till led överallt, men alla verkar vara jordade vid samma område per pryl/lampa.
Bara att leta upp var strömmen tas

Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04

Skriv svar