Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Hyra ett amerikanskt monster

Allmänt om forumet
Användarens profilbild
CrazyChrysler
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 14 jan 2014, 16:26

Hyra ett amerikanskt monster

Jag har precis börjat jobba med vip-kunder och många av spelarna tycks vara bilälskare. Under våren nu (som förhoppnings inte dröjer allt för länge...) ska jag styra upp ett event för några stycken och en idé är att hyra ett par amerikanska muskelmonster och antingen ta en njutningsfull glidardag eller köra på någon form av bana.

Nu undrar jag därför vad det finns för möjligheter att hyra den här typen av bilar? Någon som har erfarenhet av det?

Själv har jag alltid varit svag för just amerikanska muskler men jag vet inte om det är en uppfattning som delas av kunderna. Har ni andra förslag på bilar som passar sig bättre för den här typen av evenemang så nämn gärna det också.
Senast redigerad av Avenger den tis 14 jan 2014, 22:14, redigerad totalt 1 gånger.
Anledning: Raderade inbakad länk, fråga via PM före du gör reklam, tack. Mvh
Annons
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car
Inlägg: 2952
Blev medlem: tis 01 maj 2012, 07:32
Ort: Tanumshede

Re: Hyra ett amerikanskt monster

Om du googlar så borde du få upp några i Stockholm. Ta med vilket märke du e intresserad av också så kanske träffarna blir bättre.

Borde finnas några fler ställen där man kan hyra muskelbilar men var vette tusan. Antagligen mest runt de större städerna

Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Användarens profilbild
CrazyChrysler
Station Wagon
Inlägg: 3
Blev medlem: tis 14 jan 2014, 16:26

Re: Hyra ett amerikanskt monster

Google är min vän :) Kikade lite där innan jag skrev tråden men tyckte många sidor man hittade såg oseriösa ut så tänkte att någon här kanske kunde rekommendera ett ställe.

En fråga på samma linje, om ni skulle vara den som fick vara med på eventet. Vad hade drömbilen att köra varit då?
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Hyra ett amerikanskt monster

En Challenger SRT-8 muskelbil! ;)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar