Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Importera en Chevrolet Cruze sedan svart diesel automat?

GM's mest populära bilmärke
Användarens profilbild
Peter1
Station Wagon

Importera en Chevrolet Cruze sedan svart diesel automat?

Då Chevrolet uppenbarligen har slutat sälja sedan modellerna (Cruze) och jag så gärna vill ha en Chevrolet Cruze sedan svart diesel automat – så har jag gått i importtankar (ny alt. begagnad)?

Men då jag är en amatör som varken kan något om bilar eller import så undrar jag om det finns någon snäll och kunnig härinne som kan vägleda mig till hur man går till väga?

Alternativt att helt avråda mig för att det blir för dyrt? Eller kanske visar det sig att man kan komma billigt undan?

Är helt ny på forumet och ber om ursäkt på förhand för kanske ”dumma” frågor. Tacksam för snabbt svar.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Importera en Chevrolet Cruze sedan svart diesel automat?

Är det en helt ny bil du söker? Annars borde det dyka upp begagnade då och då på annonssidorna i Sverige. Just nu kunde jag dock bara hitta en enda som är svart, Sédan, diesel och automat, dock en tidig årsmodell, du kanske söker nya designen.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
norrbo
SUV

Re: Importera en Chevrolet Cruze sedan svart diesel automat?

Hej!
Om du kolla rund på nätet, där finns en hel del importfirmor som ordna det. Kolla i Dodge tråden där importerar en kille en Dodge från Kanada och det han berätta om transportfirman är mycket positiv.
Lyckas till med din drömbil!
Föresten finns det inga dummor frågor när det handla om bilar. Ett tipps på vägen. Kolla alltid VIN numret på bilen du är intresserade av!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
//JanR

VW Passat Alltrack, DSG, 2013 som vardagsbil
Chevrolet Tahoe, LT, 4x4, V8 5,7 L, 1999:er som finbil
Skriv svar