Hej.
Som rubriken lyder så har jag hittat en knapp i säkrings lådan på min -98 chrysler grand voyager. Detta gäller alltså lådan inne i bilen under ratten. ska försöka få in en bild på den. Hoppas på hjälp.
okänd knapp i säkrings lådan. Voyager -98
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
okänd knapp i säkrings lådan. Voyager -98
Senast redigerad av Avenger den ons 15 okt 2014, 23:30, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Flyttade tråden till Voyager kategorin samt la till bilmodell och årsmodell i rubriken. Mvh
Anledning: Flyttade tråden till Voyager kategorin samt la till bilmodell och årsmodell i rubriken. Mvh
Annons
Re: okänd knapp i säkrings lådan. Voyager -98
Det ser ut som en eftermonterad knapp, försök att lokalisera vad den är inkopplad till. Om det är svårt att följa kablarna så kanske knappen fortfarande fungerar om man trycker på den så att man vet dess funktion. Jag tror att det är en tryckströmbrytare så den är nog inte till något extraljus.
Mvh
Mvh
Tack för snabbt svar. Jag var inne på samma sak. att den skulle vara eftermonterad. har försökt följa kablarna med är svårt när dom ser ut att försvinna in under instrument panelen. Jag tror väl att det bästa sättet är väl att prova trycka på den. Men det känns vådligt då man inte vet vad den är till. Vill inte att det ska hända nått med bilen. Var inne på om det kanske är en så kallad "dödare"
är ganska säker på att du kan stänga av larmet om måste in i bilen utan nyckel