Hej
Har nyss köpt en orginal voager-03a stereo på bilskrot men fick inte med mig koden
Hur gör jag??
Tacksam för hjälp
Mvh
Jonnie
Chrysler Voyager -2003 stereo HJÄLP
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Chrysler Voyager -2003 stereo HJÄLP
Senast redigerad av Avenger den lör 09 maj 2015, 14:24, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till bilmodellen och årsmodellen i rubriken samt flyttade tråden till Voyager-forumet / mvh
Anledning: La till bilmodellen och årsmodellen i rubriken samt flyttade tråden till Voyager-forumet / mvh
Annons
Re: Chrysler Voyager -2003 stereo HJÄLP
Hör med ukbookshelf.co.uk så kan de nog hjälpa dig snabbt och billigt.
Kolla också med Fiat/Chrysler Sverige som kanske kan ordna fram en kod kostnadsfritt om du ringer dem eller någon av deras aukt. handlare.
Du kommer behöva ha tillgång till siffrorna som står på etiketten på stereon, så montera inte den ännu om du inte redan gjort det.
mvh
Kolla också med Fiat/Chrysler Sverige som kanske kan ordna fram en kod kostnadsfritt om du ringer dem eller någon av deras aukt. handlare.
Du kommer behöva ha tillgång till siffrorna som står på etiketten på stereon, så montera inte den ännu om du inte redan gjort det.
mvh
Tackar för snabbt svar.
Skulle testa den men tog ut den igen då där stod kod.
Ska ringa chrysler på måndag o höra om dem vill hjälpa mig då jag har nr på stereon.
Mvh Jonnie
Skulle testa den men tog ut den igen då där stod kod.
Ska ringa chrysler på måndag o höra om dem vill hjälpa mig då jag har nr på stereon.
Mvh Jonnie
Ring helst deras kundtjänst i Sverige så kan de nog hjälpa dig kostnadsfritt, annars kan vissa lokala handlare ta flera hundra kronor för koden, de prissätter själva men vissa handlare kan nog även vara snälla.
mvh
mvh