Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Chrysler Voyager -2003 stereo HJÄLP

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
jonnie78
Minivan

Chrysler Voyager -2003 stereo HJÄLP

Hej

Har nyss köpt en orginal voager-03a stereo på bilskrot men fick inte med mig koden
Hur gör jag??
Tacksam för hjälp

Mvh
Jonnie
Senast redigerad av Avenger den lör 09 maj 2015, 14:24, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till bilmodellen och årsmodellen i rubriken samt flyttade tråden till Voyager-forumet / mvh
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Chrysler Voyager -2003 stereo HJÄLP

Hör med ukbookshelf.co.uk så kan de nog hjälpa dig snabbt och billigt.

Kolla också med Fiat/Chrysler Sverige som kanske kan ordna fram en kod kostnadsfritt om du ringer dem eller någon av deras aukt. handlare.

Du kommer behöva ha tillgång till siffrorna som står på etiketten på stereon, så montera inte den ännu om du inte redan gjort det.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
jonnie78
Minivan

Tackar för snabbt svar.
Skulle testa den men tog ut den igen då där stod kod.
Ska ringa chrysler på måndag o höra om dem vill hjälpa mig då jag har nr på stereon.
Mvh Jonnie
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Ring helst deras kundtjänst i Sverige så kan de nog hjälpa dig kostnadsfritt, annars kan vissa lokala handlare ta flera hundra kronor för koden, de prissätter själva men vissa handlare kan nog även vara snälla.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar