Hej Alla.
Jag ska än en gång serva chevan alltså en trailblazer 04.Fick en gång här ett tips här om hur man släckte servicelampan när man bytt olja,alltså typ vrid nyckel x antal gånger och så vidare.Det fungerade perfekt.Nu har jag förlagt lappen o kommer inte ihåg hur det va.Är det någon som vet.
Tack på förhand alla.
kenneth
Släcka Servicelampan Chevrolet Trailblazer -2004
Släcka Servicelampan Chevrolet Trailblazer -2004
Senast redigerad av Avenger den mån 24 aug 2015, 20:12, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: La till bilmodellen i rubriken / mvh
Anledning: La till bilmodellen i rubriken / mvh
Annons
Re: Släcka Servicelampan
Tjena!
Det finns instruktioner om hur man återställer lampan i instruktionsboken, har du inte kvar boken så finns den att hämta på Chevrolet.com under menyn "Owner Center" =)
Under avdelning 3-50 i boken så står det hur man gör: Bläddra fram till menyn för oljebyte i displayen, håll sedan in "Select-knappen" tills det återställs till 100% kvar till nästa oljeservice.
Mvh
Det finns instruktioner om hur man återställer lampan i instruktionsboken, har du inte kvar boken så finns den att hämta på Chevrolet.com under menyn "Owner Center" =)
Under avdelning 3-50 i boken så står det hur man gör: Bläddra fram till menyn för oljebyte i displayen, håll sedan in "Select-knappen" tills det återställs till 100% kvar till nästa oljeservice.
Mvh
Re: Släcka Servicelampan Chevrolet Trailblazer -2004
Ok. Som vanligt fullt Kompetenta svar. Tackar och bockar
Skickat från min XT1068 via Tapatalk
Skickat från min XT1068 via Tapatalk