Har fått problem med abs-lampan på min Chrysler Voyager -03...
Det började med att den blinkade och slocknade för några dagar sedan men nu lyser den konstant.
Har kollat säkring och sånt trivalt men ingen lycka.
Har även tvättat bilen med underspolning då jag hade förhoppning om att det skulle vara smuts vid någon givare men ingen lycka (och kanske inte ens hjälper med underspolning för jag har insett att det är mkt smuts vid hjulhusen ändå
Vad jag kan ha fått fram så kan man heller inte läsa av denna typen av felkoder med en "vanlig" OBD2 felkodsläsare utan att det måste vara en DBR och det verkar ju inte vara det enklaste att hitta någon som har eftersom de flesta verkstäder som jag har ringt till kallt säger att det funkar med OBD2 på chrysler och det känns väl inte som att jag har lust att slänga pengar i sjön att åka till någon som tror att de kan få ut en eller flera felkoder men att det inte stämmer i slutänden.
Jag bor i Bålsta och har således rätt nära till Sthlm och Enköping, är det någon vänlig själ som kan rekommendera mig till någon som har kunskapen om detta, jag vill bara ha en avläsning och försöka åtgärda problemet själv sedan.
Tackar ödmjukast på förhand!