Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

abs-lampan lyser - Chrysler Voyager -2003

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: abs-lampan lyser - Chrysler Voyager -2003

Hej!

Jag hade börjat med att läsa av felkoden till ABS-systemet, så får man förhoppningsvis svar på vad det kan vara.

Ha det gott.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Annons
Användarens profilbild
Miss Li
Minivan
Inlägg: 16
Blev medlem: tis 04 nov 2014, 13:48

Re: abs-lampan lyser - Chrysler Voyager -2003

Sorry för sen återkoppling men har jobbat som en galning...
Jag beställde hem nya abs-givare som jag har haft liggandes men helt plötsligt så slocknade lampan för några veckor sedan och den är fortfarande släckt...
Det lustiga är att en kille skrev just detta till mig, vänta till våren så kommer lampan slockna och ja det visade sig att han tydligen hade rätt!
Men nu har jag i alla fall nya givare om de någon gång verkligen behöver bytas.
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: abs-lampan lyser - Chrysler Voyager -2003

Det bästa är att byta ut dem ändå, eftersom man aldrig vet om/när det blir ett fel igen, så att det inte uppstår när man behöver ABS-systemet som mest.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar