Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Nya GMC Sierra 2019!

VAN, SUV:ar och pickuper från General Motors
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Nya GMC Sierra 2019!

Nya GMC Sierra 2019 är nu avslöjad, och den är riktigt snygg!

https://www.autoblog.com/2018/03/01/201 ... -revealed/

Toppmodellen "Denali" stoltserar bland annat med "kolfiberflak" som då givetvis är rostfritt och har fördelen att inte repas lika lätt.

Lite övrig kuriosa när vi ändå pratar om GMC Sierra, vilket är att utrustningsnivån Denali är namngiven efter berget Denali i Alaska, som har Nordamerikas högsta bergstopp, now you know!
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Annons
Användarens profilbild
d4l
Pickup Truck
Inlägg: 772
Blev medlem: tis 17 jan 2017, 18:58

Re: Nya GMC Sierra 2019!

Den ser grym ut! Det är synd att marknaden för GMC inte är så stor i Sverige(Europa?)

Här är en close-look video av den :)




Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
pingis
Minivan
Inlägg: 46
Blev medlem: lör 23 maj 2015, 20:46

Re: Nya GMC Sierra 2019!

Jag är inte speciellt intresserad av pick-upar. Jag vill inte ha en dieselbil. MEN vilken frisk fläkt denna nyhet är när alla större motorsajter tävlar i att skriva så mycket som möjligt om elbilar, hybrider, plug-in-farkoster och annat trams. Heja GMC!
Användarens profilbild
d4l
Pickup Truck
Inlägg: 772
Blev medlem: tis 17 jan 2017, 18:58

Re: Nya GMC Sierra 2019!

De finns med vanlig soppa som alternativ[emoji12]
Men håller helt klart med dig, nu tack till bilar med fake inspelade motorljud! Tur att det forfarande finns dom som innoverar o bygger ”riktiga” bilar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
Stefan N
SUV
Inlägg: 346
Blev medlem: sön 29 nov 2015, 13:34

Re: Nya GMC Sierra 2019!

pingis skrev: fre 02 mar 2018, 21:29 Jag är inte speciellt intresserad av pick-upar. Jag vill inte ha en dieselbil.
Diesel intresserar inte mig heller, full size går alldeles utmärkt att åka iaf. Finns Bensin på typ alla mackar ;)

Synd att GMC inte följde efter Cheva när det kom till runda hjulhus, halvrundkantiga ser ju bara för taskigt ut :cry:
RAM Sport 1500 4x4
Användarens profilbild
d4l
Pickup Truck
Inlägg: 772
Blev medlem: tis 17 jan 2017, 18:58

Re: Nya GMC Sierra 2019!

Jag kan tycka att de halvrundkantiga hjulhusen adderar nåt, men så är jag ju ett fan av det lite bulkigare.

Antar att det är för att skilja Gmc från Cheva modellerna för i övrigt är det väl typ samma bilar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skriv svar