Säkringsbox i en Chrysler Grand Voyager -05
Säkringsbox i en Chrysler Grand Voyager -05
Jag har hittat en säkringsbox under huven men eftersom jag misstänker säkringsfel (håller på med bagageluckan igen) så misstänker jag att det finns en till låda med säkringar någonstans. Gör det det och isådanna fall var?
Chrysler Grand Voyager -05
Annons
Re: Säkringsbox i en Chrysler Grand Voyager -05
Finns ingen annan säkringsbox tror jag inte, den togs bort från och med 2001-modellår 
Andra säkringar återställer sig själva och kan endast servas av aukt. Chrysler verkstad med dyra instrument (DRB).
Har du provat rycka loss IOD-säkringen i 30 sek och se om felet med bakluckan löser sig?

Andra säkringar återställer sig själva och kan endast servas av aukt. Chrysler verkstad med dyra instrument (DRB).
Har du provat rycka loss IOD-säkringen i 30 sek och se om felet med bakluckan löser sig?
Nope, ingen lycka med IOD säkringen. Vad är den till för? Kan det vara något relä som är pajj?
Jag har kollat alla kablar som jag kan se med blotta ögat utan att riva allt för mycket i inredningen och den är hel, även i lucköppningen. Det verkar som det är signal till elmotorn iaf. Det gick 5 volt på en pinne till den, men det kommer inte 12 volt i någon ledning.
Jag har kollat alla kablar som jag kan se med blotta ögat utan att riva allt för mycket i inredningen och den är hel, även i lucköppningen. Det verkar som det är signal till elmotorn iaf. Det gick 5 volt på en pinne till den, men det kommer inte 12 volt i någon ledning.
Backluckan funkar. Det var knappen som var felet. Sitter tydligen ett motstånd i den.