Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Handtag vänster skjutdörr

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
smurf3n
Minivan
Inlägg: 17
Blev medlem: tor 04 jan 2018, 12:15

Handtag vänster skjutdörr

Tjena!

Har en Grand voyager 2009 där jag fick handtaget i näven när jag skulle öppna skjutdörren vänster bak, skuvarna gick av, och otroligt nog så är inte fästet i dörren sönder,
utan endast skruvarna som gått av i handtaget, undrar om det är samma handtag på vänster som höger sida?
Har suttit och leta som en galning och hittar massor för höger fram/bak men inget för vänster bak?

Tack för hjälpen!

Kent
Tack för hjälpen!

/Kent
Annons
Användarens profilbild
d4l
Pickup Truck
Inlägg: 772
Blev medlem: tis 17 jan 2017, 18:58

Re: Handtag vänster skjutdörr

Det är en Chrysler så jag kan inte tänka mig att det skulle vara olika, onödig kostnad i utveckling[emoji28] är det dessutom bara skruvarna? Borde passa. Jag kan inte lova, men svårt att tänka mig annat om det inte är så att det blir nåt knas eftersom det är spegelvänt. På min Cheva var det samma höger/vänster.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
smurf3n
Minivan
Inlägg: 17
Blev medlem: tor 04 jan 2018, 12:15

Re: Handtag vänster skjutdörr

d4l skrev: ons 22 jul 2020, 04:21 Det är en Chrysler så jag kan inte tänka mig att det skulle vara olika, onödig kostnad i utveckling[emoji28] är det dessutom bara skruvarna? Borde passa. Jag kan inte lova, men svårt att tänka mig annat om det inte är så att det blir nåt knas eftersom det är spegelvänt. På min Cheva var det samma höger/vänster.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Haha , jo det är skruvarna som gått av, sitter kvar bitar i handtaget och resten i dörren, dock ingen idé att försöka få ur dem ur handtag tyvärr, är en spricka på ena skruvinfästningen i handtaget, så blir väl att föröka få tag på ett bättre begagnat.
Tack för hjälpen!

/Kent
Användarens profilbild
d4l
Pickup Truck
Inlägg: 772
Blev medlem: tis 17 jan 2017, 18:58

Re: Handtag vänster skjutdörr

Kolla rockauto.com [emoji1303]


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skriv svar