http://translate.google.se/translate?hl ... r/Stratus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eller vet någon om något annat sätt att trimma en Stratus ?
Trimma Stratus 2.5 funkar sånna här?
Annons
Re: Trimma Stratus 2.5 funkar sånna här?
Den KAN funka eftersom den är justerad efter din bilmodell.
Men för att få ut effekt så krävs även mer.
Luftfilter, avgassystem och ev. förbättrat insug/insugsrör.
Bara du passar dej för Universal grejer.
Vet att Avenger hade liknande kit i Shoppen för andra bilar.
Han kanske har kolla på dessa?
Tack till:
Avenger på USABilforum, BDS Lindesberg, Summer On Wheels,
Helges Däckmontering, Mika på MTF Rod & Plåt Och självklart Mamma och Syster.
Ok får kolla in i hans shop och höra med han.Räcket skrev:Den KAN funka eftersom den är justerad efter din bilmodell.
Hej,
Det fungerar inte så bra, jag har kollat dessa grejer i 3 år till just Chrysler Stratus / 2.5 litern
Det som har sagts ge effekt är b.la.: sportdämpare/slutrör till avgassystemet, sitter en ganska kraftig plugg även på din Stratus tror jag, iaf en förminskning på röret genom hela ljuddämparen där bak. Ett större 3 tums insug med sportluftfilter samt spjällhus, tror att Mitsubishi 3000gt spjäll passar rakt av, jag ska köpa det till min Dodge Avenger med snarlik motor, ska dock kolla upp så det verkligen passar.
Det fungerar inte så bra, jag har kollat dessa grejer i 3 år till just Chrysler Stratus / 2.5 litern
Det som har sagts ge effekt är b.la.: sportdämpare/slutrör till avgassystemet, sitter en ganska kraftig plugg även på din Stratus tror jag, iaf en förminskning på röret genom hela ljuddämparen där bak. Ett större 3 tums insug med sportluftfilter samt spjällhus, tror att Mitsubishi 3000gt spjäll passar rakt av, jag ska köpa det till min Dodge Avenger med snarlik motor, ska dock kolla upp så det verkligen passar.
Ok tackar för infon, får följa dig och vad du kommer fram till låter spännande, då blir det väl ett lite skönare och råare sound ocksåAvenger skrev:Hej,
Kolla gärna projekttråden uppe i menyn
Där finns bilen med 
Håller faktiskt på att leta själlhus i skrivande stund eftersom mitt nya krompolerade insugsrör har 3 tum istället för 2,5
Annars får det bli en reduceringskoppling om jag inte hittar något skapligt spjäll =)
Håller faktiskt på att leta själlhus i skrivande stund eftersom mitt nya krompolerade insugsrör har 3 tum istället för 2,5