Sida 2 av 2
Re: Startproblem Voyager 03a
Postat: ons 23 sep 2015, 11:33
av Valle_j
Den är för tillfället inne på biva i Norrköping och dom har konstaterat att styrdon som styr hela relä/säkringshållaren är trasig... Sen hade dom även varit i kontakt med teknisk support på chrysler som sa att dom haft mycket problem med såna på dom här modellerna... Så nu håller jag tummarna..
Re: Startproblem Voyager 03a
Postat: ons 23 sep 2015, 12:06
av Avenger
Ajdå, hoppas inte att det blir för dyrt. Menade dom datorboxen till motorstyrningen så kan jag tänka mig priser på mellan 10-15 tusen vilket är jäkla tråkigt. För det var inte säkringsboxen dom menade, att det rostat undertill så att denna måste bytas ut?
mvh
Re: Startproblem Voyager 03a
Postat: tor 01 okt 2015, 10:29
av Valle_j
Jo bytt säkringsboxen för dom fick ingen kontakt med bilen.. Så nu när dom väl fått kontakt med bilen så visar de sig att dom måste byta motorstyrdonet oxå... Dyr o tråkig historia blir de

Re: Startproblem Voyager 03a
Postat: tor 01 okt 2015, 11:48
av Avenger
Fy vad trist! Vad kommer allt hamna på?
Det är extra tråkigt då bilarna de senaste åren har sjunkit så mycket att man nu kan få en fin 01-07 för 20 tusen eller däromkring.