Chrysler grand voyager - En jävla massa strul
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Re: Chrysler grand voyager - En jävla massa strul
Grymt bra
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Annons
Hehe, go rabatt, inte fel med det! 
Hör och häpna här! Jag har snart bytt alla hjullager på min Sebring, i Sverige kostar dem alla över 5 tusen!! Jag har betalat under 2 tusen med frakt, tull och moms från ebay

Hör och häpna här! Jag har snart bytt alla hjullager på min Sebring, i Sverige kostar dem alla över 5 tusen!! Jag har betalat under 2 tusen med frakt, tull och moms från ebay
Är själv så otroligt glad att jag lärt mig handla.från andra länder. Kan man inte språket så funkar ju translate sidorna hyffsat bra:-). Har även använt dom vid reklamationer med tyskland. Skriver på engelska och skickar iväg den engelska och den tyska översatta texten tillsammans om det skulle vara konstiga meningar i den tyska biten och det har funkat otroligt bra.
Tyskarnas svar till mig på engelska däremot har ibland varit otroligt svår att förstå:-)
Chrysler Voyager V6 2004
Tyskarnas svar till mig på engelska däremot har ibland varit otroligt svår att förstå:-)
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
- HankWilliamsIII
- Minivan
Jävligt skönt hehe ska byta skiten mot en Cheva Astro 97 när jag är klar!
Det är också fina och rejäla bilar! =) Vi har själva haft en 97:a..
- HankWilliamsIII
- Minivan
Mm snygga som fan! frågan är väl om den slukar jättemycket mer soppa än vad voyagern gör men det får man väl ta om man ska ha en nice seriemördar-truck!Avenger skrev:Det är också fina och rejäla bilar! =) Vi har själva haft en 97:a..
Haha
Ja mer bensin dricker 4.3:an, det kan jag lova! =) ..och då hade vi bara RWD..
Ja mer bensin dricker 4.3:an, det kan jag lova! =) ..och då hade vi bara RWD..
- HankWilliamsIII
- Minivan
Ja nu sitter det nya fjäderbenet på och fanstyget går som en klocka körde lite dyngrally hem på grusvägarna jävlar dom har lite klipp i steget ändå dom här bilarna
Men det finns ju både för- och nackdelar med de olika bilarna, men som en tuffare bil med grymt utseende vinner ju klart Astro i den frågan, men Voyager är inte dumma dom heller, särskilt inte -01 och framåt, mindre är dom också vilket blir lite lättare att köra och parkera, särskilt känslan vid körning på landsväg och motorväg!
- HankWilliamsIII
- Minivan
Jo Astron ser så jävla grym ut och man sitter som en kung i den sen är det ett jävla drag i skiten med trots sin storlek! 193 kusar tror jag det var i den jag tittade på senast... men men håller voyagerjäveln över vintern kanske jag skaffar Astron till sommaren, känns dumt att byta nu när man gått över biljäveln så pass mycket sen skaffar man en "ny" begagnad bil som man inte vet ett skit om (ska man kolla en bil ordentligt så krävs det några dagar och inte en kort provtur med lite däcksparkande liksom)
Jo visst är det kraft i dom, 193 hästar duger så perfekt att driva bilen framåt kan jag lova! 
Ja, det är nog bäst att behålla den bil man vet om vad som är fixat på, i alla fall ett tag, annars brukar det vara så att den nya bilen man köper går sönder, så är det alltid för mig, då inser man att man skulle behållit den andra
Ja, det är nog bäst att behålla den bil man vet om vad som är fixat på, i alla fall ett tag, annars brukar det vara så att den nya bilen man köper går sönder, så är det alltid för mig, då inser man att man skulle behållit den andra
P.S, en Astro RWD är nog heller inte den bästa vinterbilen, i så fall är det på med dubbdäck om det är redigt med snö och is, annars sticker bilen iväg direkt! AWD ska det vara annars =)
- HankWilliamsIII
- Minivan
Hehe nu satte idioten över pengarna för fjäderbenet som inte passade till bilen men låter mig stå för frakten på 240 spänn... har pratat 1000ggr i telefon med idioten orkar fan inte mer fick det största beloppet tillbaka och får behålla fjäderbenet men nu måste jag ta reda på vad skiten tillhör och jag tänkte lägga upp lite bilder på skiten här så ni kanske kan hjälpa mig med det sen... kan det stå något nummer någonstans? svärfar trodde att det kanske inte ens tillhör en voyager alternativt tidigt 90-tal.
- HankWilliamsIII
- Minivan
Såhär ser det ut iallafall http://sv.tinypic.com/view.php?pic=27xn ... nO2ARDUuDk
- HankWilliamsIII
- Minivan