Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
Sorkstryparen
Van
Inlägg: 58
Blev medlem: ons 10 apr 2013, 09:08

Re: Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Ja just det i Canada någonstans va?
Sen sa han att mopar inte göra sådana kit till sverige, visst söker man på MPN numret på google lr ebay finns det knappt ngn info om det. men men tänkte se på kitet för 90kr på biltema först i fall det inte finns några kända problem med att koppla in universal. 90kr kan man iaf gå back på utan att det svider något större.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Borde inte vara några problem med kitet från Biltema :) ..det tråkiga är dock att man får skarva och ha sig.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Sorkstryparen
Van
Inlägg: 58
Blev medlem: ons 10 apr 2013, 09:08

Re: Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Ja det var det jag ville slippa, men jag vill oxå slippa krångla med saker som inte passar.
Känns som det borde vara lugnt med ebay kittet men a jag tror jag kör med biltema kontakten och ser.
Ska ringa till ngn mer chrysler verkstad och höra imorgon.
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Precis, någon verkstad borde ha monterat detta även om det inte är så vanligt på Voyager med dragkrok :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Sorkstryparen
Van
Inlägg: 58
Blev medlem: ons 10 apr 2013, 09:08

Re: Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Tänkte bara säga att jag pratat med en till verkstad och enligt han är det samma Mopar kit dom köper hem, så det elsetet från UK ska var okej. Jag kommer dock att prova med biltemas universal, för han sade oxå att gör man bara rätt så fungerar det minst lika bra.

Tack för all hjälp! :D
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Vart hittar man bilspecifik elsats till voyager?

Gött! :)

Ja, det fungerar precis samma med Biltemas Universal, men det blir mer jobb vid installation =) ..men tänk vad kul det hade varit med plug-n-play? :D
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar