Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Presentation samt fråga om Stereo i TS-02

GM's mest populära bilmärke
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Presentation samt fråga om Stereo i TS-02

Jag TROR att den kan vara till den modulen jag länkade till innan, som var så svår att få tag på :( Är dock osäker.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Annons
Användarens profilbild
Dernebo
Minivan
Inlägg: 32
Blev medlem: fre 04 okt 2013, 22:29
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Presentation samt fråga om Stereo i TS-02

Nä nu blir det att byta stereo. Hittar inget vettigt sätt som kan motiveras ekonomiskt. I slutändan så hambar jag för nära kostnaden av en ny huvudenhet för att det skall löna sig. Lutar mot en Pioneer för tillfället som får vara nåt sorts medianav eftersom det antagligen skall in lite bildskärmar och annat.

Har ju plockat ut stereon som sitter där. Är det dubbel din standard direkt eller måste man ändå skaffa monteringsramar osv?

Blir en ny peojekttrås här känns det som när jag drar igång. Det är ju aånt här jag tycker är eiktigt kul. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 -02
Användarens profilbild
Dernebo
Minivan
Inlägg: 32
Blev medlem: fre 04 okt 2013, 22:29
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Presentation samt fråga om Stereo i TS-02

Så sjukt dåligt jag skriver på telefonen. Skyller på tjocka fingrar.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 -02
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Presentation samt fråga om Stereo i TS-02

Jag håller med dig, det går f*n inte skriva på telefonerna, en surfplatta få vara min telefon hädanefter :lol:

Men du har 2-din storleken då eller? Finns även 1,5-din men du hade den stora i din bil? :)

Kan denna plastramen passa?

http://www.ebay.com/itm/Buick-Cadillac- ... fd&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Sen behöver du ju även konverteringskablar, borde finnas en del plug-n-play annars får man koppla själv med ISO och specifika kontakter som passar bilens kabelhärva, för den vill man inte skarva direkt i :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar