Slutsteg drar ur batteriet
Postat: tis 25 mar 2014, 16:58
Hej,
Jag har en Voyager -05 2,8 CRD och har haft problem tidigare med att slutsteget drar ur batteriet på bilen. Jag fick detta åtgärdat på firman när jag köpte bilen, men nu ett år senare är det samma sak igen. Jag tänkte prova att koppla ur slutsteget för att vara säker på att det är det som krånglar. Var sitter detta?
//Richard
Jag har en Voyager -05 2,8 CRD och har haft problem tidigare med att slutsteget drar ur batteriet på bilen. Jag fick detta åtgärdat på firman när jag köpte bilen, men nu ett år senare är det samma sak igen. Jag tänkte prova att koppla ur slutsteget för att vara säker på att det är det som krånglar. Var sitter detta?
//Richard