Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Cool muskelbil sökes

Bilar eller reservdelar/tillbehör köpes
Användarens profilbild
Nixoncc
Station Wagon
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 24 sep 2014, 16:17

Cool muskelbil sökes

Hej alla!
Jag är själv en US-bil entusiast och senast har jag haft en GTO 69 i tio år.
Nu agerar jag för ett jeansmärke som skall göra en reklamkampanj där vi behöver en bil som passar.
Vad vill vi ha då, jo, det är en typ muskelbil från sent 60 eller tidigt 70 tal, Charger, Challenger, Camaro, GTO, LeMans, Impala, Chevelle, Javelin, Olds eller liknande.
Vi vill inte ha en allt för fin bil, gärna lite ruggig, det ska kännas lite Arizona-desert-death valley-cool.
Vi hade en bil men har fått förhinder så nu är det bråttom, nästa onsdag skjuter vi.

Vi behöver bilen i några timmar medan vi fotar, den kommer inte just att köras, bara till och från stage, men vi måste ha total kontroll på bilen, ägaren får alltså inte vara med, det handlar om marknadsföring och det är hemliga grejer som kommer nästa vår ;)

Självklart utgår det ersättning till den som ställer upp, vi kommer överens om det. Dessutom hörni kommer er bil att bli ironisk i en reklam, och vi kan självklart dela med oss av materialet efteråt.

Det har skulle varit gjort för länge sedan, så jag uppmanar er till att främst ringa mig 0709-156002, i andra hand maila, fredrik.soder@mac.com, jag skulle vilja se detta lösa sig ikväll.

Hoppas jag hör från er!

Fredrik