Sida 1 av 1

Bra förändring med Voyagerkategori - förenklar.

Postat: tis 19 maj 2015, 12:42
av Anders Ason
Har själv en Lancia 2012 och kanske det ev. blir ett namnbyte till då det tydligen diskuteras att återgå till Chrysler eller byta till Dodge i Europa. Ett olyckligt beslut av Fiats marknadsanalytiker att byta till det okända och det i Sverige saluförda märket som direkt kopplas ihop med dålig kvalité.