Sida 1 av 1

Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006

Postat: mån 25 maj 2015, 19:03
av Magnus200
Hej

Någon som vet hur man gör då man inte har nbsrelä i bilen i säkringsboxen men saknar ljud då man kopplat in den nya stereon

Chrysler Grand Voyager 2006

Re: Inkoppling eftermarknadsstereo Chrysler Grand Voyager 2006

Postat: mån 25 maj 2015, 21:28
av Avenger
Hej,

Har du kollat på säkringsschemat efter "NBS"?

Vad har du köpt för konverteringskit, plug-n-play? Någon kabel som inte är kopplad efter att du konverterade till ISO?

Mvh