Problem med nyckel till Chrysler Town and Country -10
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Problem med nyckel till Chrysler Town and Country -10
Har nyligen köpt en Chrysler Town and Country från 2010. Nu har jag märkt att endast en av två nycklar fungerar. Har bytt batteri men den funkar inte ändå. Hoppas någon här på forumet har ett svar på mitt problem.
Senast redigerad av Avenger den lör 30 apr 2016, 11:28, redigerad totalt 2 gånger.
Anledning: La till årsmodellen i rubriken och flyttade tråden till Voyager-kategorin / Mvh
Anledning: La till årsmodellen i rubriken och flyttade tråden till Voyager-kategorin / Mvh
Annons
Re: Problem med nyckel till Chrysler Town and Country -10
Är det bara knappsatsen som inte funkar eller kan du inte starta bilen med den?
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Kan varken trycka på knappsatsen eller starta bilen. På instrumentpanelen står det "bad key" när man försöker starta bilen.
Det låter tyvärr som att chippet i den nyckeln är defekt.
För säkerhets skull så är det bäst att ordna fram en till nyckel snarast, så att man alltid har minst två stycken. Dessvärre måste denna programmeras av Chrysler så man får vända sig till dem. Gissar på att en nyckel kostar runt 2 tusen(?) inkl. programmering.
Mvh
För säkerhets skull så är det bäst att ordna fram en till nyckel snarast, så att man alltid har minst två stycken. Dessvärre måste denna programmeras av Chrysler så man får vända sig till dem. Gissar på att en nyckel kostar runt 2 tusen(?) inkl. programmering.
Mvh