Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Söker någon som kan ta fram radiokod fort

Jeep, det välkända 4x4 bilmärket
Användarens profilbild
Robertahlin
Station Wagon
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 13 dec 2017, 10:20

Söker någon som kan ta fram radiokod fort

Hejsan! Är purfärsk här så skäll inte alltför hårt på mig om jag lagt de under fel kategori, jag hjälpte en polare å byta batterier på hans jeep grand cherokee och glömde av att radion behövde radiokod efter bytet, naturligtvis hade han inte någon instruktionsbok kvar eller eventuell audio handbok så vi har ju naturligtvis ingen kod till den :| kan någon här på forumet hjälpa mig ta fram radiokoden på nåt vis om jag tar ut stereon å skriver ner enhets nr?
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Söker någon som kan ta fram radiokod fort

Jag hade rekommenderat att du kontaktar www.ukbookshelf.co.uk så hjälper de dig troligtvis samma dag, kostar dock en mindre slant.

Återförsäljarna i Sverige kan ta allt emellan 0 kr till över tusenlappen beroende på vem man snackar med.

Finns även en app till Android smartphones: https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q= ... KBmD3mGVUy ...kostar också en mindre slant för varje kod.

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Ron
Minivan
Inlägg: 24
Blev medlem: ons 16 nov 2011, 21:06

Re: Söker någon som kan ta fram radiokod fort

Jag fick hjälp utav någon på forumet. Han kunde räkna ut det, hoppas han läser denna tråd
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Inlägg: 14740
Blev medlem: lör 18 dec 2010, 14:10
Ort: Sverige
Kontakt:

Re: Söker någon som kan ta fram radiokod fort

Hej,

Vi kan tyvärr enbart hänvisa till ovan nämnda tjänster just nu då vi inte har någon annan lösning, dock fungerar de utmärkt och är väldigt billiga, ukbookshelf.co.uk tar nog bara runt 5 pund (nämn USAbilforum till dem, kanske till och med blir gratis..).

mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Krokko
Minivan
Inlägg: 20
Blev medlem: ons 27 jan 2016, 22:56
Ort: Umeå

Re: Söker någon som kan ta fram radiokod fort

Använde just ukbookshelf.co.uk och det var väldigt smidigt. Kostade 2 £ och fick koden inom 30 minuter :)
Cadillac SRX 3.6L AWD 7-sits

Chrysler Grand Voyager 2007 3.3L
Skriv svar