Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Sökningen fann 5 träffar

av muddy5695
mån 12 okt 2015, 13:22
Kategori: Egen kategori för Voyager
Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Svar: 11
Visningar: 3227

Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity

Både skivor o trumma till parkeringsbromsen. Allt satt ganska bra, justeringen funkade på båda. Nu blir det stereons tur.
Mvh

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
av muddy5695
sön 11 okt 2015, 10:56
Kategori: Egen kategori för Voyager
Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Svar: 11
Visningar: 3227

Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity

Fick en tvåa på parkeringsbromsen. Han tryckte den i botten och blev i stort sett kvar i bromsläge. Lite smörja och släppt tillbaka armen gick det bra. Nu får det bli stereons tur. Hör av mig.
Mvh

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
av muddy5695
sön 04 okt 2015, 13:34
Kategori: Egen kategori för Voyager
Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Svar: 11
Visningar: 3227

Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity

Tackar ska ge mig på det i veckan efter att jag har besiktigat bilen, kanske blir mer jobb som går före stereon. Hoppas att det blir prio ett på stereon.
Mvh

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
av muddy5695
lör 03 okt 2015, 23:38
Kategori: Egen kategori för Voyager
Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Svar: 11
Visningar: 3227

Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity

Hej under stolarna finns den inte, blir väl att attakera plasten där bak. Ser jobbigt ut. Sitter väl med klipps som ryker all världens väg.
Tackar för tippset.

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
av muddy5695
fre 02 okt 2015, 15:21
Kategori: Egen kategori för Voyager
Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Svar: 11
Visningar: 3227

Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity

Hej behöver veta var slutsteget sitter. Bara ljud från stereon fram o bak inget från dörrhögtalarna. Kan hoppa igång ibland så tror det kan vara dålig kontakt slutsteg, men vet inte var det sitter. Någon som vet?
Tacksam för hjälp.
MVH Göran

Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk