Både skivor o trumma till parkeringsbromsen. Allt satt ganska bra, justeringen funkade på båda. Nu blir det stereons tur.
Mvh
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Sökningen fann 5 träffar
- mån 12 okt 2015, 13:22
- Kategori: Egen kategori för Voyager
- Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
- Svar: 11
- Visningar: 3227
- sön 11 okt 2015, 10:56
- Kategori: Egen kategori för Voyager
- Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
- Svar: 11
- Visningar: 3227
Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Fick en tvåa på parkeringsbromsen. Han tryckte den i botten och blev i stort sett kvar i bromsläge. Lite smörja och släppt tillbaka armen gick det bra. Nu får det bli stereons tur. Hör av mig.
Mvh
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Mvh
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
- sön 04 okt 2015, 13:34
- Kategori: Egen kategori för Voyager
- Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
- Svar: 11
- Visningar: 3227
Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Tackar ska ge mig på det i veckan efter att jag har besiktigat bilen, kanske blir mer jobb som går före stereon. Hoppas att det blir prio ett på stereon.
Mvh
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Mvh
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
- lör 03 okt 2015, 23:38
- Kategori: Egen kategori för Voyager
- Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
- Svar: 11
- Visningar: 3227
Re: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Hej under stolarna finns den inte, blir väl att attakera plasten där bak. Ser jobbigt ut. Sitter väl med klipps som ryker all världens väg.
Tackar för tippset.
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Tackar för tippset.
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
- fre 02 okt 2015, 15:21
- Kategori: Egen kategori för Voyager
- Tråd: Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
- Svar: 11
- Visningar: 3227
Stereo problem. Grand Voyager 99. Infinity
Hej behöver veta var slutsteget sitter. Bara ljud från stereon fram o bak inget från dörrhögtalarna. Kan hoppa igång ibland så tror det kan vara dålig kontakt slutsteg, men vet inte var det sitter. Någon som vet?
Tacksam för hjälp.
MVH Göran
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Tacksam för hjälp.
MVH Göran
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk




