Tänkte jag skulle presentera mig
- Kameramannen
- SUV
Re: Tänkte jag skulle presentera mig
I give it to you - din bil är sjukt snygg
I MIN BACKSPEGEL
I MIN BACKSPEGEL
Annons
SÅ SNYGG!!!
Har du byggt om huven att täcka överkanten på strålkastarna?
Ser ut som en blandning mellan 07-08 
Kameramannen: "OBJECTS IN MIRROR ARE LOSING"
Har du byggt om huven att täcka överkanten på strålkastarna?
Kameramannen: "OBJECTS IN MIRROR ARE LOSING"
Vet inte, allt jag kunde fokusera på var dina små fälgar som knappt fyller hjulhusen.Kameramannen skrev:I give it to you - din bil är sjukt snygg
I MIN BACKSPEGEL
Tack! Nej det är faktiskt toningskåpor som man klickar på strålkastarna. Läckert på dagtid, inte fullt så uppskattat kvällstid.Avenger skrev:SÅ SNYGG!!!
Har du byggt om huven att täcka överkanten på strålkastarna?Ser ut som en blandning mellan 07-08
Re: Sv: Tänkte jag skulle presentera mig
Blir inte riktigt det ljus man vill ha på kvällen då:-).
Riktigt snyggt åk
Voyager -04 3.3l V6
Riktigt snyggt åk
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
För min del gåR det bra, har xenonkonverterat så det lyser hyfsat ändå. Dock är nog inte konstaplarna lika förtjusta i looken.Arvid78 skrev:Blir inte riktigt det ljus man vill ha på kvällen då:-).
Riktigt snyggt åk
Voyager -04 3.3l V6
Tack!
Nä farbror blå har lite andra tankar
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
- Kameramannen
- SUV
En annan får ju åka tonade rutor lagligt numera - slut på att panik-hissa när man möter en snuthäck 
Hur då? Lagligt tonat. Blev lite intresserad där
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
- Kameramannen
- SUV
Man KAN få dispens för att få ha toningsfilm på rutorna. Det som krävs är ett läkarutlåtande som ska skickas tillsammans med en dispensansökan för fordonet det gäller. Sedan handläggs ärendet och bedöms som enskilt fall. Går ansökan igenom så får man ett undantag från siktfältskraven (31 kap. i VVFS 2003:22).
Ja jag tänkte att det var nåt sånt.
Hade varit fint med lite toning på sommaren
Voyager -04 3.3l V6
Hade varit fint med lite toning på sommaren
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
Tonade framrutor fram eller?? Även vindrutan med lätt toning?
Kan du inte söka dispens för toning på lyktorna också? Och dina röda halos? Kom igen nu, utnyttja skiten fullt ut!Kameramannen skrev:Man KAN få dispens för att få ha toningsfilm på rutorna. Det som krävs är ett läkarutlåtande som ska skickas tillsammans med en dispensansökan för fordonet det gäller. Sedan handläggs ärendet och bedöms som enskilt fall. Går ansökan igenom så får man ett undantag från siktfältskraven (31 kap. i VVFS 2003:22).
Tror inte det finns framrutor nån annastans än fram.Avenger skrev:Tonade framrutor fram eller?? Även vindrutan med lätt toning?
HAHA
Ojdå, blev visst lite fel där
Det ska ju stå "Tonade framrutor bak.." skämt åsido
Ojdå, blev visst lite fel där
Det ska ju stå "Tonade framrutor bak.." skämt åsido
- Kameramannen
- SUV
Framrutan bak har jag redan tonad...
Förövrigt - vad händer i mopargaraget nu då?
[*] 7" touchskärm installerad
[*] 2 slutsteg monteras idag, problemet är att bottengolvet var tjockare än jag trodde så M6x16 dög icke. Får bli en runda till Classe i sjön imorgon och handla M6x25 eller möjligtvis något längre än så för att dra fast stegen i golvet. Kondensatorn sitter på plats och båda strömblocken, matade av 50mm2 kabel. Nya kabeldojor till batteriet.
[*] Batteriet är också utbytt. Blev Tudor Extreme TA1000 på 100Ah och 900A. Borde räcka tycker jag. Sitter förövrigt som en smäck i våra bilar.
[*] Kabelhärvan under ratten börjar se bättre ut. Har lödat om "på riktigt" istället för strömtjuvar jag kört med för att kolla att allt lirar. Drog fram el för min Trinity så jag kan permanentmontera den
[*] Ny fjädring ligger i lådan och väntar
[*] Polerat klart insuget. Nu väntar jag på nya dumpventilen så jag kan svetsa den på insugssidan på min IC och sedan montera ihop allt.
[*] Fräscha toppar från Arrington Performance på plats.
Får bli lite bilder snart här känner jag.
Förövrigt - vad händer i mopargaraget nu då?
[*] 7" touchskärm installerad
[*] 2 slutsteg monteras idag, problemet är att bottengolvet var tjockare än jag trodde så M6x16 dög icke. Får bli en runda till Classe i sjön imorgon och handla M6x25 eller möjligtvis något längre än så för att dra fast stegen i golvet. Kondensatorn sitter på plats och båda strömblocken, matade av 50mm2 kabel. Nya kabeldojor till batteriet.
[*] Batteriet är också utbytt. Blev Tudor Extreme TA1000 på 100Ah och 900A. Borde räcka tycker jag. Sitter förövrigt som en smäck i våra bilar.
[*] Kabelhärvan under ratten börjar se bättre ut. Har lödat om "på riktigt" istället för strömtjuvar jag kört med för att kolla att allt lirar. Drog fram el för min Trinity så jag kan permanentmontera den
[*] Ny fjädring ligger i lådan och väntar
[*] Polerat klart insuget. Nu väntar jag på nya dumpventilen så jag kan svetsa den på insugssidan på min IC och sedan montera ihop allt.
[*] Fräscha toppar från Arrington Performance på plats.
Får bli lite bilder snart här känner jag.