General motors dokument
- Widowmaker
- Hedersmedlem
- Kontakt:
General motors dokument
vet någon vart man kan hitta dokumentärer om General motors? typ nedläggningar av fabriker, detroits förfall å städer som blivit övergivna på grund av GM
Buick Lesabre Custom 1997
3800 series 2 V6
3800 series 2 V6
Annons
Re: Sv: General motors dokument
Kolla på Discoverys play sida. Kanske finns nåt där.
Sen vet jag att jag sett nån dokumentär från Detroit och don prata en del om bil industrin men den handlade egentligen om att mycket musik kom från Detroit nu.
Försök att söka på Car Industry och Detroit. Kanske get något att söka vidare på.
Hittar du nåt så kanske Amazon.com har film eller liknande
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Sen vet jag att jag sett nån dokumentär från Detroit och don prata en del om bil industrin men den handlade egentligen om att mycket musik kom från Detroit nu.
Försök att söka på Car Industry och Detroit. Kanske get något att söka vidare på.
Hittar du nåt så kanske Amazon.com har film eller liknande
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Re: General motors dokument
"Roger & Me" från 1989 av Michael Moore är den mest kända, sedan finns ett par intressanta dokumentärer om Corvette men även nedläggning av fabriker. Discovery, HBO, National Geographich mflr. har gjort ett par filmer som är riktigt sevärda.
Kanske är svårt att hitta för beställning, men man kan ju få tag i dem på annat sätt också, men det vet du ju
Kolla:
*Roger and Me
*Closing of a GM Plant
*Ultimate Factories Corvette
med mera..
Kanske är svårt att hitta för beställning, men man kan ju få tag i dem på annat sätt också, men det vet du ju
Kolla:
*Roger and Me
*Closing of a GM Plant
*Ultimate Factories Corvette
med mera..
Det gick en dokumentär om just GM:s nedläggning igår på Discovery.
Det var riktigt sorgset att se...
Hette väl nåt i stil med "The last truck. Closing of a GM plant"
Det var riktigt sorgset att se...
Hette väl nåt i stil med "The last truck. Closing of a GM plant"
Tack till:
Avenger på USABilforum, BDS Lindesberg, Summer On Wheels,
Helges Däckmontering, Mika på MTF Rod & Plåt Och självklart Mamma och Syster.
- Widowmaker
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Jag hittade en RIKTIGT intressant rulle som heter Requiem for detroit
3800 series 2 V6
3800 series 2 V6
- Widowmaker
- Hedersmedlem
- Kontakt:
" onclick="window.open(this.href);return false;
3800 series 2 V6
3800 series 2 V6
Ja, den är riktigt bra, man kan se den flera gånger!, synd dock att dom bara laddade upp lågupplöst, minst 480 upplösning som TV-formatet brukar vara i =)
Man får hoppas att det blir en vändning och att alltmer amerikanska bilar verkligen tillverkas och monteras i USA.
Man får hoppas att det blir en vändning och att alltmer amerikanska bilar verkligen tillverkas och monteras i USA.
- Widowmaker
- Hedersmedlem
- Kontakt:
e de något ja inte gillar med amerikanska bilar idag! jo då e de att dom är så jävla Europa inspirerade! vad hände me JÄNKE bilarna. kollar på en chevrolet idag å ser en skoda eller opel med Chevrolet logga i grillen
3800 series 2 V6
3800 series 2 V6
Ja det är lite tråkigt, men så är det med nästan alla bilmärken idag, dom delar plattform och ändrar front- o bakparti samt inredning =(