Har en Chrysler Voyager -02 3.3.
Har nu blivit någon sorts kortslutning i bagageluckan så att den låser/låser upp sig själv med ojämna mellanrum.
Undrar om det finns någon säkring att plocka bort så jag får slut på detta eländet?
Bagagelucka låser upp sig själv Voyager -02
Bagagelucka låser upp sig själv Voyager -02
Senast redigerad av Avenger den ons 13 feb 2013, 20:39, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Bilmodell saknades i rubriken.
Anledning: Bilmodell saknades i rubriken.
Annons
Re: Bagagelucka låser upp sig själv
Hej!
Har du modellen med knapp på utsidan av luckan? Vilka andra knappar kan öppna luckan, i färddatorn i taket och på fjärrdosan?
Har du modellen med knapp på utsidan av luckan? Vilka andra knappar kan öppna luckan, i färddatorn i taket och på fjärrdosan?
Re: Bagagelucka låser upp sig själv
Knappen för att öppna luckan utifrån sitter under handtaget till bagageluckan, elektrisk knapp.
Kan låsa upp den via två tryck på fjärrdosan. Inne är det bara en knapp på förardörren för centrallåsning.
Kollade på "säkringsschemat" , men kunde inte klura ut vilken säkring som kanske kan tas ur.
Kan låsa upp den via två tryck på fjärrdosan. Inne är det bara en knapp på förardörren för centrallåsning.
Kollade på "säkringsschemat" , men kunde inte klura ut vilken säkring som kanske kan tas ur.
Re: Bagagelucka låser upp sig själv Voyager -02
Jag har tyvärr inget schema till den modellen med en knapp på luckan =( ..men jag gissar på att säkringen styr en hel del annat också 
Prova demontera knappen och inspektera, känns som att den kan vara felet.
Prova demontera knappen och inspektera, känns som att den kan vara felet.