Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Stereo byte voyager -98 ..samt -01 och nyare framåt i tråden

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
miklo50
Station Wagon

Re: Stereo byte voyager -98 ..samt -01 och nyare framåt i tr

Tack :)

Jag bränner ut dom som vanlig musik i nero, funkar på vår opel men inte i chryslern

men jag har tänkt att köpa en som tar det du sa men nu kollade jag på alla moneringsramar och kablar men blir inte klok på vad det är jag ska ha till min bil

Mvh Micke
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Konstigt, kanske är någon liten skillnad mellan Nero och Media Player =)

Köp det som behövs till konverteringen och sedan följer du instruktioner om att få igång slutsteget :)

Kikade lite snabbt på ebay.se och hittade detta:

Kablage: http://viewitem.eim.ebay.se/CHRYSLER-NE ... 04765/item" onclick="window.open(this.href);return false;

Plastram: http://viewitem.eim.ebay.se/CHRYSLER-VO ... 93254/item" onclick="window.open(this.href);return false;

1-din stereo vet jag inte vilken typ du söker, finns väldigt många :D ..ebay.com erbjuder en hel del, men jag föredrar svenska butiker, bäst gillar jag utbudet på NetOnNet.
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
miklo50
Station Wagon

Okej men jag ska försöka bränna med media spelaren nu och kolla
Ska genast beställa dom grejerna som du länkade till, tack :D

Givetvis blir det en stereo här på hemma plan, lite lättare om något skulle gå i sönder

Har bytat några stereor på mina dagar så det ska nog inte vara några problem att få i gång grejerna

Tack för snabba svar :D
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

=)

Jag tror att det ska passa med de prylarna som jag länkade till, jag har samma uppsättning på en 96-00/01 och det var för det mesta plug-n-play, förutom att man måste få igång slutsteget på de bilar som har detta ljudsystem :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Arvid78
Muscle Car

Re: Sv: Stereo byte voyager -98 ..samt -01 och nyare framåt

Vissa apparater är jäkligt känsliga om det är - eller + cdr

Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04

Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Användarens profilbild
miklo50
Station Wagon

Tyvärr funkar inga skivor förutom orginal verkar det som men ska beställa grejerna nu så jag kan byta stereo snart :)
Användarens profilbild
KalleKula35
SUV

Lånar tråden även jag! Funderar på att byta då min fungerar sporadiskt, men hänger inte riktigt med. Om jag köper kablaget som kopplar om chrysler till iso för nya stereon vad behöver jag göra mer? Har en Chrysler Town and country 2001. Och finns det något sätt att behålla cdväxlaren till nya huvudenheten, eller finns det något snyggt fack att sätta där den sitter?
Kalle
Skriv svar