Grattis till mig som kommer ut och ser en pöl i garaget under bilen, ser direkt att det är växellådan som dräller, Det kommer från tråget på lådan (undre locket)
Hörde med Ad bildelar, där tog dom 900kr för packningen , Någon som vet något bättre altenativ, Sen när man tar bort tråget och all olja kommer ur är det något man ska tänka på när man monterar ihop det igen? Något speciellt som kan tänkas trilla bort? Mvh Od
Läckande växellåda Dodge magnum -05 hemi
Annons
Re: Läckande växellåda Dodge magnum -05 hemi
Inte kan dom ta 900:- kr?? Listpriset ska vara under hundralappen för enbart packninge..
Kolla med vilken aukt. återförsäljare som helst av Fiat/Chrysler så borde den iaf inte kosta mer än 200:- kr.
Är du säker på att det är packningen? En stor pol på golvet? Hur mycket uppskattar du har försvunnit från lådan och på hur kort tid?
Kolla med vilken aukt. återförsäljare som helst av Fiat/Chrysler så borde den iaf inte kosta mer än 200:- kr.
Är du säker på att det är packningen? En stor pol på golvet? Hur mycket uppskattar du har försvunnit från lådan och på hur kort tid?
Hmm, svårt att säga mängden men rätt säker på att det är den packningen faktiskt, Några deciliter kan det nog bara vara, det ser ju ut som det är mängder när det hamnar på golvet dock .. 
Ska ringa till Autoimporten i Nkpg på måndag och se vad dom lämnar för pris isåfall
Ska ringa till Autoimporten i Nkpg på måndag och se vad dom lämnar för pris isåfall
Norrköping? =)
Då är det kanske bättre att höra med http://www.olofssonauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;, dom sålde dessa bilar nya och har nog garanterat packningen hemma i lager, omöjligt att den kostar flera hundra, då är dom lika galna
EDIT: Antar att det är Autoimporten som är ovanstående?
..mitt misstag 
Då är det kanske bättre att höra med http://www.olofssonauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;, dom sålde dessa bilar nya och har nog garanterat packningen hemma i lager, omöjligt att den kostar flera hundra, då är dom lika galna
EDIT: Antar att det är Autoimporten som är ovanstående?
- Kameramannen
- SUV
Hur akut? har en låda som går på onsdag från East Coast moparts om du vill handla usa-pris
USA-pris är runt 6 dollar tror jag, haha
..undra hur dom fick det till 900 dollar på den firman i Sverige.. 
Re: Sv: Läckande växellåda Dodge magnum -05 hemi
Dom måste ju sett på någon annan del för det priset
Voyager -04 3.3l V6
Voyager -04 3.3l V6
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
- Kameramannen
- SUV
Dubbelpost
Senast redigerad av Kameramannen den sön 24 mar 2013, 14:01, redigerad totalt 3 gånger.
- Kameramannen
- SUV
Har sett sånt innan. När jag skulle köpa en ny oljeplugg så fick jag pris på hela tråget. Iofs MED plugg, men ändå en bit overkill.
På 900 spänn låter det som packningen, skruvarna och lite till grejer.
Vad du är ute efter är http://eastcoastmoparts.com/parts/2013/ ... mCallOut=2" onclick="window.open(this.href);return false;
2an på bilden - heter 52108 332AA
På 900 spänn låter det som packningen, skruvarna och lite till grejer.
Vad du är ute efter är http://eastcoastmoparts.com/parts/2013/ ... mCallOut=2" onclick="window.open(this.href);return false;
2an på bilden - heter 52108 332AA
Nej! Några 900,00 kostar inte packningen original. Det kan jag garantera 
Sedan är det ganska ovanligt att det läcker från tråget från denna kossa eftersom packningen är en rejäl gummisak så det brukar inte läcka där ifrån om man inte kört på något förstås.
När du byter packning så byt filter och häll i ny olja det mår hon bra av
Sedan är det ganska ovanligt att det läcker från tråget från denna kossa eftersom packningen är en rejäl gummisak så det brukar inte läcka där ifrån om man inte kört på något förstås.
När du byter packning så byt filter och häll i ny olja det mår hon bra av