Ja, det vore ju bara kul att hitta några alternativ till lampor. Som det är nu är det ju bara Swelights lampor som har rätt e-märkning. Sidoblinkers hade jag tänkte trycka dit Biltemas á 99:-/par men det verkar inte som dom heller har rätt e-märkning. Blir helt snurrig på detta.Avenger skrev:=)
Jag tänkte att vit färg = röd pga. lampglasen
Switchback med vit och orange är det vanliga, och då känner lampan av att den ska lysa vit färg vid fast sken och orange färg vid användning av blinkers
..tänk på att SCC har konverterat en hel del Challengers, beprövade lampor som passar in bra på bilarna (om man vill ha dem permanent)
Många köper in riktiga kvalitetslampor och även om dom är ifrån Kina som ursprungsland så skiljer det en hel del mellan t ex. de billigaste på ebay, man får leta i mer välsorterade butiker
Snart är den på ingång? Har du fått någon update om vad som händer? =)
Pratade med snubben imorse faktiskt, han trodde att den kanske anländer i slutet av veckan och det blir upphämtning på tisdag. Men urpsrungsdatumet är typ nästa torsdag så jag håller mig lite pessimistisk fortfarande. Men den är helt klart efterlängtad, bara lite ångest över ombyggnationen som sagt. Har snackat med samma besiktningsgubbe som gjorde min Magnum, för då hade jag till och med eBay-lyktor på fram = inte godkänt alls. Men det struntade han i då. Men nu lär han mer "korrekt" men det kanske han i och för sig var tvungen att göra via telefon. Exempelvis så fanns det inget som hette "temporär" montering av blinkers etc. utan de skulle vara ordentligt ditsatta. Så man blir ju lite konfunderad över hur mycket man ska "chansa" på. :/