inredning Trans Sport
inredning Trans Sport
hej igen ,,, har ju köpt en transsport , nu undrar jag hur inredningen SKA se ut ,? känns som det fattas grejjer mellan framstolarna ,och mittkonsolen fram ,,, Nån som har en clue
? /Peter
Senast redigerad av Avenger den sön 28 apr 2013, 23:20, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Bilmodell saknades i rubriken.
Anledning: Bilmodell saknades i rubriken.
Annons
Re: inredning
Jag vet inte vad det är för någonting du saknar, det ska bara vara en nätpåse på golvet mellan stolarna. Ta bilder på där du tycker det saknas någonting och lägg in här.
- Diesel Nordlöf
- SUV
Re: inredning Trans Sport
Jag tycker det hade varit naturligt med mugghållare där i mitten istället för den bedrövliga placeringen i dörren. Men jag har som sagt också bara nätpåse där, nätpåsen i sak gillar jag men som sagt hade gärna haft en mugghållare där eller något form av uppfällbart litet bord 
MVH Stefan
VW Sharan 2.0 TDI 4-Motion
XC70 D5 -04
Har genom åren ägt totalt 6st Trans Sport varav 5st AWD
VW Sharan 2.0 TDI 4-Motion
XC70 D5 -04
Har genom åren ägt totalt 6st Trans Sport varav 5st AWD
kollar man i instruktions boken , så finns det ju en mugghållare i mittkonsolen,, det har inte jag ,,, kanske skulle fundera på att göra ett litet bord ,,,,,
Jag tror det är olika options. Jag har sett variant med askkopp där min har mugghållare i mittkonsollen. Jag har också mugghållare på sidan av framstolarna nere vid nätpåsen.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Jag tycker att det är smart att det är tomt mellan stolarna i fram för då har jag som förare möjlighet att lätt gå bak i bilen och hjälpa små barn med bälten osv. 
Tekoppen (Chevrolet Trans Sport -01) samt
Uncle J (Volvo V70 D4 -13) & Hoxen (Volvo V70 2,5T -98)
Uncle J (Volvo V70 D4 -13) & Hoxen (Volvo V70 2,5T -98)
Tycker också det är trevligt att det är fritt på golvet runtom i bilen, utan konsoller i golvet