Är H3 lampor så det finns ju bara en sladd och själva godser i lampan som jordar, eller????
Kina lampor så ingen kartong bara lampor i bubbelkuvert
Voyager 3.3 V6 2004
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Ja jag kan inte alls klaga. När jag väl får tummen ur och sätter i ett nytt termostathus så kanske den går ner 0.5 och då blir det ännu trevligare att köra den:).
Skulle bara vilja kunna slänga in min (portabla ) AC i golfen. Blir ju så jäkla varmt på sommaren.
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Jag är van vid så hög förbrukningen så det är riktigt skönt med Sebringen som faktiskt klarar hålla sig runt 0,7
Det förstår jag, börjar redan nu bli kokhett i bilarna då solen ligger på =( ..min A/C i Sebringen är dum då den bara fungerar i alla lägen UTOM vindrutan (det ska alltså vara så, dåligt tänkt ifrån dom som bestämde detta). Man vill ju inte ha fläkten på sig =)
Sist helg blev det en ordentlig tvätt. Med bra avfettning så rinner all skit av:-), härligt att se asfalten rinna av:-D. Sen blev det två omgångar med schampoo och avslutade med vax. Tog en stund att vaxa denna stora plåtburk. Tröttnade lite så blev nog lite slarvigt mot slutet.
Efter frukost hoppa suget in igen så tog ut soffan och stolarna och in med dammsugaren. Slutade med en glänsande bil och ordentligt dammsugen inuti.
Såg några repor i lacken, fick med ett lackstift när jag köpte bilen så blir lite test av den denna helg.
Rosten som satt på sidestep,en lossnade med avfettning:-D så nu glänser stålet igen.
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Voyager V6 -04