Alltid ström i cigarettuttag? (TS -01)
Alltid ström i cigarettuttag? (TS -01)
Jag har märkt att min mobiltelefon laddar även om bilen är avstängd och nyckeln inte ens sitter i. Ska det vara så? Så är det inte i min volvo!
Tekoppen (Chevrolet Trans Sport -01) samt
Uncle J (Volvo V70 D4 -13) & Hoxen (Volvo V70 2,5T -98)
Annons
Re: Sv: Alltid ström i cigarettuttag? (TS -01)
Ska det säkert. I min voyager har jag uttag som alltid har ström och några som bara har när tändningen är på.
Skickat från min B1-A71 via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Re: Sv: Alltid ström i cigarettuttag? (TS -01)
Men va bra! Då kommer jag säkert glömma nått som laddar där och så kommer den äta upp bilens batteri och så kommer bilen inte starta!Arvid78 skrev:Ska det säkert. I min voyager har jag uttag som alltid har ström och några som bara har när tändningen är på.
Hm. Jag kanske vänjer mig vid detta och kommer tycka det är bra i framtiden, men efter en höst och vinter då jag bråkat med batteriet i min V70 är jag inte direkt positiv till att använda bilens batteri till annat än... BILEN!
Tekoppen (Chevrolet Trans Sport -01) samt
Re: Alltid ström i cigarettuttag? (TS -01)
Har märkt att många amerikanska bilar har den "funktionen", men t ex. min gamla Audi, Ford osv. hade inte det