Läste deras beg.guide till Voyager..oj oj oj, hittar nog inte ett enda rätt i texten, förutom att växellådan uppdaterades under -98 och återigen vid 01.. =)
Köpte en Sebring idag.
Re: Köpte en Sebring idag.
Håller helt med dig 
Läste deras beg.guide till Voyager..oj oj oj, hittar nog inte ett enda rätt i texten, förutom att växellådan uppdaterades under -98 och återigen vid 01.. =)
Annons
Re: Sv: Köpte en Sebring idag.
Vad gäller förbrukning så är den högst skiftande. Det beror helt på hur man kör. En kompis köpte en nyare Toyota Avensis och den drar 1,2 i snitt därför att han har bara 6 km till jobbet och det är kallstart två gånger om dagen. Att den på papperet ska dra typ hälften på landsvägen hjälper ju inte honom. Han har sin körsträcka och den faktiska förbrukningen blir därefter.
Sent from my Samsung Galaxy Note.
Hur har det gått med bilen nu?
Hämtad och klar? 
Re: Sv: Köpte en Sebring idag.
Hämtar den imorgon fredag. Bussen ankommer 08:22 och sen är det bara ett par minuters promenad till bilfirman. Jo jag tar bussen, busschaufför som jag är!Avenger skrev:Hur har det gått med bilen nu?Hämtad och klar?
Vad kul! 
Då hoppas vi på många fina bilder imorgon

Nej usch för att åka buss, jag klarar 5 min sen vill maten komma upp
Då hoppas vi på många fina bilder imorgon
Nej usch för att åka buss, jag klarar 5 min sen vill maten komma upp
Ni ska få bilder så småningom så ni till slut spyr av att vara uttråkade och tänka att den här nya medlemmen på forumet är fanimig inte riktigt klok!Avenger skrev:Vad kul!
Då hoppas vi på många fina bilder imorgon![]()
![]()
Bring it!
hehe
Kan gå igenom flera hundra bilder av Sebring, så mycket gillar jag dessa bilar
Om/när min nuvarande Sebring går sönder (såsom jag kör..) så kommer jag köpa en likadan fast 2005:a 
Kan gå igenom flera hundra bilder av Sebring, så mycket gillar jag dessa bilar
Köp! http://www.blocket.se/kristianstad/Chry ... a=23_6&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;Avenger skrev:Bring it!hehe
Kan gå igenom flera hundra bilder av Sebring, så mycket gillar jag dessa bilarOm/när min nuvarande Sebring går sönder (såsom jag kör..) så kommer jag köpa en likadan fast 2005:a
Den är riktigt fin, har kikat på den flera gånger, bläddrar igenom blocket.se säkert 10 gånger per dag
Gillar den röda färgen, tänk bilen med 17-18 tum kromfälgar
Men tillsvidare så får jag ha kvar min 2003:a, annars måste jag sälja någon bil, har fyra bilar utanför huset nu
(finns egentligen bara plats för två..).
Just denna röda ser rätt bra ut men ack så illa framifrån tycker jag. Det blir snyggare med silver på något sätt just framifrån men det är ju en smaksak. Jo jag är också en stammis på blocket både när det gäller bilar och motorcyklar.Avenger skrev:Den är riktigt fin, har kikat på den flera gånger, bläddrar igenom blocket.se säkert 10 gånger per dagGillar den röda färgen, tänk bilen med 17-18 tum kromfälgar
Men tillsvidare så får jag ha kvar min 2003:a, annars måste jag sälja någon bil, har fyra bilar utanför huset nu
(finns egentligen bara plats för två..).
Ja jag är faktisk helnöjd med min, fast den krånglat lite i år, men det har inte varit stora saker.
Ny Generator, samt lambdan. Problemet har varit att veta vad det är för fel.
Men en sak jag undrat över varför originalfälgarna ser ut som det saknas ett lock över muttrarna?
Jag skulle vilja ha ett lock där??
Ny Generator, samt lambdan. Problemet har varit att veta vad det är för fel.
Men en sak jag undrat över varför originalfälgarna ser ut som det saknas ett lock över muttrarna?
Jag skulle vilja ha ett lock där??
Anders fd. Sebring - 05
Nu nytt märke som inte är Amerikanskt
Bosse99: Ja det har du rätt i
Kanske nya "stylingstrålkastare" hade avhjälpt problemet, "smoke toning" och större fälgar som går ihop med lyktorna =)
Avitone: Tyvärr saknas det "centrumkåpa" på de flesta fälgar som Chrysler/Dodge/Jeep har, det är endast ett par kromfälgar som har kåpa, iaf vad jag sett
Därför är det viktigt med fina hjulmuttrar i krom, som inte rostar (tyvärr Biltema..).
Avitone: Tyvärr saknas det "centrumkåpa" på de flesta fälgar som Chrysler/Dodge/Jeep har, det är endast ett par kromfälgar som har kåpa, iaf vad jag sett
Jag har sett äldre Sebring med lock över Muttrarna.
Skall skicka ett en bild
Skall skicka ett en bild
Anders fd. Sebring - 05
Jag har sett äldre Sebring med lock över Muttrarna.
Skall skicka ett en bild
Skall skicka ett en bild
Anders fd. Sebring - 05
Hej!
Hämtade bilen idag och har kört 10 mil. En sån bil säger jag bara! Mums!
Undersöker den för närvarande.
Hämtade bilen idag och har kört 10 mil. En sån bil säger jag bara! Mums!
Undersöker den för närvarande.