Dekal
Annons
Re: Sv: Dekal
Haha lite "in your face"
Två tummar upp för den
Skickat från min C5503 via Tapatalk 2
Två tummar upp för den
Skickat från min C5503 via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Re: Dekal
Jag skulle vilja ha en sån på min Sebring, fast med texten "YEAH IT'S GOT A 2.0 DOHC ENGINE..... NO IT DOESN'T MOVE FAST, BARELY FORWARD" 
Re: Sv: Dekal
Haha
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
Voyager V6 -04
Schysst! Kör den hör varianten jag;
[bilder]http://i1095.photobucket.com/albums/i46 ... 7248b7.jpg[/bilder]
[bilder]http://i1095.photobucket.com/albums/i46 ... 7248b7.jpg[/bilder]
Nice! ..synd att jag inte kunde montera det också, det blir ju lite lögn över det hela med en V6:a 
Jag tänkte jag skulle sätta på en dekal på andra bilen, den lilla Hundai Atosen som frun övningskör med.
Där ska det stå:MIN ANDRA BIL ÄR STÖRRE ÄN DIN:
Å det stämmer till 99% av alla bilar skulle jag tro ,då Dodgen som är höjd 8 tum och har för stora däck så är den alla fall ca 25 cm högre än en orginal Dodge.
För fy tusan vilket beteende folk har i trafiken om man kommer med Atosen till skillnad mot när man kommer med Dodgen...
Där ska det stå:MIN ANDRA BIL ÄR STÖRRE ÄN DIN:
Å det stämmer till 99% av alla bilar skulle jag tro ,då Dodgen som är höjd 8 tum och har för stora däck så är den alla fall ca 25 cm högre än en orginal Dodge.
För fy tusan vilket beteende folk har i trafiken om man kommer med Atosen till skillnad mot när man kommer med Dodgen...
Den är inte svart men stor.
En grym dekal!
..sen skulle Dodgen rulla bakom Hyundaien när din fru tar kortet, så blir det perfekt 
Ja, tyvärr så har folk ingen respekt för småbilar tråkigt nog
Ja, tyvärr så har folk ingen respekt för småbilar tråkigt nog