Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Tror att detta är ett klipp! Blocketannons Chrysler Neon

Alla Chrysler-bilar här
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Tror att detta är ett klipp! Blocketannons Chrysler Neon

Hittade denna bilen på blocket.se, känns nästan som att jag promotar bilen med detta inlägg, men tycker bara att den verkar vara ett riktigt bra klipp med sina låga mil, man blir klart intresserad!! :) ..den lär nog hålla ett bra tag :D

Chrysler Neon som rullat 7 tusen mil för cirka 10 000:- kr!

Man får ju nästan för sig att det kan vara något fel på bilen, någon här som kikat på den kanske? =)

http://www.blocket.se/goteborg/Chrysler ... ?ca=17&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Annons
Användarens profilbild
avitone
SUV

Re: Tror att detta är ett klipp! Blocketannons Chrysler Neon

Ja men modellen är ju så fuuuuuuul :mrgreen:
Anders fd. Sebring - 05
Nu nytt märke som inte är Amerikanskt
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Haha, det är en annan femma :lol: ..men som pendlarbil eller allround så är den nog bra, fast vissa krav finns på de bilarna också :lol:

Bild
Användarens profilbild
Linkan_Sweden
Van

Nuvarande ägaren har haft den sedan 2013-06-27. Bilen är inte alls besiktad enligt TS som det står i annonsen.
Chrysler 300C 2.7 Touring -05 Magnesium Pearl
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck

Ägaren är bilhandlare Richard i Göteborg som "Köper alla bilar kontant".
http://www.blocket.se/goteborg/Koper_al ... 189555.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
neon.jpg
neon.jpg (190.44 KiB) Visad 3589 gånger
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Där ser man, jag kontrollerade aldrig några namn eller reg-nr, men skulle man åkt och kikat på den så skulle man helt klart kollat upp det i förväg :) Jag fokuserade enbart på miltalen, såg nu annonsnamnet, grammatiken i annonstexten osv..

Om någon på forumet kikar på bilen så får ni gärna höra av er med åsikter, kul att höra om det stämmer med en sådan lågmilare! =)

Bild
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck

(sökte på telefonnumret)
Användarens profilbild
avitone
SUV

Ful bil!
Men detta är ett klipp kan jag säga http://www.blocket.se/stockholm/Chrysle ... ?ca=11&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dom är väldigt svårsålda dessa bilar
Anders fd. Sebring - 05
Nu nytt märke som inte är Amerikanskt
Användarens profilbild
Anders Ason
Pickup Truck

"Dansa i Neon" kan man nog glömma - en bil jag aldrig förstått mig på. Kanske passade in i något mystisk segment i USA, men knappast här. En bil som nog är tämligen iskall för svenska bilköpare. Ja, inte är den vacker precis och man kan ju fundera på vad har den då som kan locka? Det är nog inte ens en prisråga. Namnet associerar nog till modellens flyktighet i bilhistorien.

Sebring är också en mystisk bil. Blev väl stor efterfrågan på den italieninspirerade 300 M (årets bil i USA 1999) när den lades ned och ersattes av en som jag tycker mycket fula 300 C. De vackra svepande linjerna som förde tankarna till Italien och Ferrari ersattes en kantig klump i värsta maffiastil. Stor utanpå och trång inuti (och omodern bakhjulsdrift!). Då... insåg Chrysler att de gjort ett misstag och de 300 M hungrade spekulanterna fick Sebring i stället. Något mindre, samma motor som den lilla från 300:an och sköna linjer. Fronten med grillen var väl en eftergift för tidens anda? där ful-ligan leddes av Audi o WW här i Europa. Frågan är om inte italienska designers på Fiat vrider sig i plågor över 300 C och så här säger de själva: LANCIA THEMA La qualità si veste di bellezza. Un'auto dall'anima raffinata, sintesi unica di due culture costruttive diverse.

Tja, framtiden får väl visa vilken av kulturerna som kommer att råda?
Fiat Uno eller 300 M?

Har jag lämnat trådens ämne nu...
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Hehe :)

Men 300C är ju grymt fina, oavsett modellår! :D Tycker att alla Chrysler är fina, även första gen. Neon :)

Bild
Skriv svar