Köpa en silverado 1500 -90
Köpa en silverado 1500 -90
Nu är det så här att ja tänkte köpa en silverado 1500,årsmodell 1990
350 bensin och 700 låda
Bilen har gått 30 tusen mil men är det något o ha? Elr har den gått för långt så man får ta ur spisen det första man gör o renovera? Ja tycker det inte ska va så farligt med tanke på ja hade en 740 som hade gått 42 tusen mil.
Visst att det blir meck med grejerna, men det är ju inte frågan om det för så är det med alla bilar,
Lådan är bytt på den eller ska va det,,
Så skulle behöva lite tips o så,
350 bensin och 700 låda
Bilen har gått 30 tusen mil men är det något o ha? Elr har den gått för långt så man får ta ur spisen det första man gör o renovera? Ja tycker det inte ska va så farligt med tanke på ja hade en 740 som hade gått 42 tusen mil.
Visst att det blir meck med grejerna, men det är ju inte frågan om det för så är det med alla bilar,
Lådan är bytt på den eller ska va det,,
Så skulle behöva lite tips o så,
Annons
Re: Köpa en silverado 1500 -90
Motorn ska nog inte vara några problem med generellt sätt, så det är bra att lådan är bytt
Men kolla hur det är med dokumentationen på den "nya" lådan, inget kul om sådant blir fel på.
Är det denna bilen?
http://www.blocket.se/stockholm/Chevrol ... ?ca=17&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Såg fin ut på bilderna för sin årsmodell, rätt färg också. Gillar att den är 2WD då mindre saker kan bli fel.
Kontrollera ramen väldigt noga, framvagn, bakvagn etc., rost kan det finnas en hel del av.
Bra pris på den, men jag hade betalat max 32 tusen.
Är det denna bilen?
http://www.blocket.se/stockholm/Chevrol ... ?ca=17&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Såg fin ut på bilderna för sin årsmodell, rätt färg också. Gillar att den är 2WD då mindre saker kan bli fel.
Kontrollera ramen väldigt noga, framvagn, bakvagn etc., rost kan det finnas en hel del av.
Bra pris på den, men jag hade betalat max 32 tusen.
Precis det är den! Jo ja ska försöka få ner priset lite! Jag har haft 2 st sådana, men dock hade dom bara gått 18 19 tusen mil, men dock va hytthörnen slut och sånt, men gick väldigt bra. Men 30 tusen mil det ska dom gå tycker ja även 40, men ska åka och kika nu i veckan så får ja se, har fått en del bilder och det verkar schysst,
Ja imorrn smäller det, då ska ja ge mig i väg och kika, inga som har några mer tips.? 
Det vart ingen...
Re: Sv: Köpa en silverado 1500 -90
Det var synd. Vad var fel på den?
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Skriver kort eller fel. Ja då skriver jag från mobilen så är inte oartig med flit
Lite alltmöjligt! Den tugga, när man gasa på, sen va grenröret sprucket, ingen katalysator, fanns ingen, + lite små skit som ja inte brydde mej så mkt om men men gammal bil:)
Så det blir och kika vidare:)
Synd =(
Men mycket av det roliga är att leta bil, eller tycker ni inte det?
Halva äventyret är sökandet efter den rätta bilen =)
Men mycket av det roliga är att leta bil, eller tycker ni inte det?
Jo det är precis så, sen när man finner den bil man söker, då får man fjärilar i magen precis som man skulle bli kär:) haha är inte det lite sant 
Haha visst e det så
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
Hallå!
Nu är det så hör ja har fått ett bud från han med bilen ja kika på! Det va lite fel men va man kan ju skruva lite, men den hoppar vid gas på drag?? Bak är det bussnigarna i bak vagnen då? Va tror ni? Dom andra felen som va fixar man en helg med några pilsner
Nu är det så hör ja har fått ett bud från han med bilen ja kika på! Det va lite fel men va man kan ju skruva lite, men den hoppar vid gas på drag?? Bak är det bussnigarna i bak vagnen då? Va tror ni? Dom andra felen som va fixar man en helg med några pilsner
Eller ska man ha is i magen o vänta? Farsgubben säger så jämt, han letade 8 år efter sin ford crom victoria 56a:) men ja vill ha nu:)
E ju skillnad på Bil och Bil. Skulle jag köpa en äldre hade jag tagit min tid jag med
Chrysler Voyager V6 2004
Chrysler Voyager V6 2004
Voyager V6 -04
- tekniknissen1
- SUV
Pickup är en lätt bil och billigt. Vad menar du att den hoppar? Det brukar var det bakre knut korset. Brukar låta när du lägger i växel och back och vibererar när man drar på.
Det är alltid den sista hästkraften som får motorn att rasa !!