Eller vart hittar man billiga strålkastare,,,någon som vet?
Tack på förhand!
Avenger skrev:Köp ifrån ebay.com, kommer inte vara några problem allsSkulle dom mot alla odds klaga så kan du säga att det var det enda som fanns kvar i lager hos Chrysler/Fiat
Jag har som skrivit i tidigare trådar aldrig haft problem med detta, alla mina bilar har strålkastare ifrån USA, det enda dom sagt var positiva saker såsom att ljusbilden var bra och att det blir mer säkert att köra i mörker =)
TACK för supersnabbt svar! Då letar jag därAvenger skrev:Köp ifrån ebay.com, kommer inte vara några problem allsSkulle dom mot alla odds klaga så kan du säga att det var det enda som fanns kvar i lager hos Chrysler/Fiat
Jag har som skrivit i tidigare trådar aldrig haft problem med detta, alla mina bilar har strålkastare ifrån USA, det enda dom sagt var positiva saker såsom att ljusbilden var bra och att det blir mer säkert att köra i mörker =)
Självklart är det HB5 lamporGrand Voy-95 skrev:Hej igen!
Samma säljare har detta par!
http://www.ebay.com/itm/350685337044?ss ... 2127wt_982" onclick="window.open(this.href);return false;
Det finns inga positionsljus på dom amerikanska strålkastarna vad jag kan se....får man "borra" hål till dessa kanske?
Finns HB5 socklar att köpa i sverige och är det andra lampor då?
Tack!