Min första post.
Ägare till en 2007 SuperBee. Funderar på det här med TPM systemet om det enkelt går att disablea? Såg att det fanns en säkring till det, men rycker man den får man väl en stående varning i displayen antar jag?
/Chrille
Har haft en Diablosport också så kan garantera att den inte funkar.gorthank skrev:Tack för svaren
Jag har en Diablo på ingång (imorrn) men jag tror inte den kan koppla ur det.
Det är vänster bak som förmodligen tagit slut på batteriet, den har funkat emellanåt, men oftast indikerar den bara 2 streck.
Blir att handla på ebay, kollade med verkstaden här i Skellefteå, jäkligt dyrt.
I övrigt fruktansvärt nöjd med bilen. Kommer från Audi TT 3.2 till denna, hyffsad omställning i storlek
Någon som har konverterat med något AUX / iphone kit till REC radion här på forumet? Jag funderar på det också.
Ok, coolt tackar!CEk skrev: Har haft en Diablosport också så kan garantera att den inte funkar.Jag köpte mina TPMS från http://www.rockauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;, bra priser och snabb frakt!
Gällande AUX/iPhone körde jag en iSimple ISCH73 i min REC. Enkel att koppla in, prisvärd och fungerar toppen!
Nej, den använder sig av VES-utgången, om du inte har skärm bak som används vill säga?gorthank skrev:Ok, coolt tackar!CEk skrev: Har haft en Diablosport också så kan garantera att den inte funkar.Jag köpte mina TPMS från http://www.rockauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;, bra priser och snabb frakt!
Gällande AUX/iPhone körde jag en iSimple ISCH73 i min REC. Enkel att koppla in, prisvärd och fungerar toppen!
Jo jag har kikat på den där iSimple. Funkar det så att man använder sig av CD spelarens kontakt och på så sätt disablear den? Gör ju inget man lyssnar ändå mest på Spotify.
Nej, ingen video bak. Då är ju allt frid och fröjdCEk skrev: Nej, den använder sig av VES-utgången, om du inte har skärm bak som används vill säga?
Yes! Och du växlar mellan iPod/iPhone och AUX-läget genom att välja VES, det skiftar varannan gång när du väljer den.gorthank skrev:Nej, ingen video bak. Då är ju allt frid och fröjdCEk skrev: Nej, den använder sig av VES-utgången, om du inte har skärm bak som används vill säga?
Ok, trevligt.CEk skrev: Yes! Och du växlar mellan iPod/iPhone och AUX-läget genom att välja VES, det skiftar varannan gång när du väljer den.
Ja, körde liknande uppsättning. Kommer fungera finfint!gorthank skrev:Ok, trevligt.CEk skrev: Yes! Och du växlar mellan iPod/iPhone och AUX-läget genom att välja VES, det skiftar varannan gång när du väljer den.
Har iaf beställt ett kit på ebay samt iphone5 Brodit hållare och en Brodit- platta för Chargern, och en Lightning - 30pin adapter så jag borde vara all set. Skall bli kul att montera