Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Ang drakkroksmontering 2001 T&C

Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Användarens profilbild
KalleKula35
SUV

Ang drakkroksmontering 2001 T&C

Imorgon åker jag in och bes min bil med nymonterad krok, kommer det tillkomma nå kostnader utöver vanliga bespriset? Kalle

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
Annons
Användarens profilbild
KalleKula35
SUV

Re: Ang drakkroksmontering 2001 T&C

Fick svar på min egen fråga, och det kostade inget... men nu fick jag ett fel på den yttre styrleden och då är ju frågan vart går den att köpa billigast? ebay? vad ska man söka på om man ska söka där?

Kalle
Användarens profilbild
Snowman
Van

Jag beställer från http://www.bildelaronline24.se/" onclick="window.open(this.href);return false;. Funkar bra och går riktigt snabbt.
Chrysler Grand Voyager 3,3l awd -02
Cheva Van G20 -88
3x Saab 9-5 -00 -01
Användarens profilbild
monsterbilen
SUV

Re: Sv: Ang drakkroksmontering 2001 T&C

Rockauto.com - om du är påläst i vad du tänkt köpa. De har mängder av allt, liksom.

Frakten är det dyra med att köpa från USA men totalpriset brukar ändå ligga på hälften mot svenska leverantörer.

Leta på Hansen Racing eller liknade svenska, memorera pris och vad prylen heter - och bläddra sedan på de amerikanska sidorna.

(är styrleden billig redan i Sverige så glöm detta inlägg)

(tapatalk)
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Nej precis, nu behöver man inte registreringsbesiktiga kroken längre.

Styrleden kanske är lika billig i Sverige hos Hansen Racing, tänk på att handla en ag kvalité om du går till ebay.com, sök på "Dodge Caravan 2001 tie rod" isf :)
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar