Välkommen till Sveriges största forum för amerikanska bilar av alla årsmodeller!

Högtalare Chevrolet Trans Sport 2000

GM's mest populära bilmärke
Användarens profilbild
Kjell78
Minivan

Högtalare Chevrolet Trans Sport 2000

En lite onödig tråd kanske , men är det någon som kan svara på hur stora högtalare det är som sitter i fram dörrar och bagagelucka ? Tänkte byta ut dem men orkar inte ta ner dörrsidorna bara för att kolla storlek. Tar tacksamt emot tips på högtalare som är passande

Bilmodell: Chevrolet Trans Sport 2000
Senast redigerad av Avenger den fre 04 apr 2014, 22:11, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Bilmodell saknades.
Annons
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Re: Högtalare Chevrolet Trans Sport 2000

Googlade lite och hittade svaret att det är 6,5 tum fram och 6,5 tum även bak, här är länken till hemsidan:

https://answers.yahoo.com/question/inde ... 917AAQMSUL" onclick="window.open(this.href);return false;

Pontiac Montana och Chevrolet Venture är vad bilarna heter i USA och Kanada. I Europa heter dem Chevrolet Trans Sport.

P.S, jag la till din bilmodell i första inlägget då detta saknades i rubriken och texten.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Användarens profilbild
Kjell78
Minivan

Tack !

När jag försökt googla har jag hittat en massa sidor men inte med TS , tänkte dock inte på att den även går under annat namn
Användarens profilbild
Avenger
Administratör
Kontakt:

Hoppas att det löser sig med högtalarna. Blir nog lite modifiering oavsett om storleken köps rätt, men det ska nog gå att få ihop bra.

Mvh
Grab Life by the Horns! - Dodge

Bild
Skriv svar