Dags att byta styrväxel på AWD. Det är ju lite att skruva, men det finns fina beskrivningar i manualen och på div US-forum. Även en bra Youtube beskrivning. Men ingenstans hittar jag hur man gör på en AWD. I min (mopar)manual saknas AWD helt! Problemet är att vinkelväxelns koppling till kardan/mellanaxel ligger under styrväxeln och hindrar när man skall släppa ner styrväxeln.
Någon som har gjort detta och kan förklara hur man skall göra?
Annars: Hur lossar man vinkelväxeln?
Byta styrväxel på AWD. Hur lossa vinkelväxeln?
Kategoriregler
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!
Forumavdelning för Voyager av alla årsmodeller. Fram till 2013-03-21 finns alla trådar om Voyager i den generella Chrysler-avdelningen men därefter skrivs alla nya trådar i denna kategori!




